Ο μάνατζερ του Αλεξάντερ Κακόριν, Ντμίτρι Σέλιουκ μίλησε σε Ρωσική ιστοσελίδα και αναφέρθηκε στην περίπτωση του 32 χρονου επιθετικού, ο οποίος την σεζόν που ολοκληρώθηκε αγωνίστηκε στον Άρη Λεμεσού, ως δανεικός από την Ιταλική Φιορεντίνα.
Όσα είπε:
«Η Φιορεντίνα δεν θα βρει να τον πουλήσει, κανείς δεν θέλει έναν τέτοιο παίκτη που κερδίζει πάνω από 2 εκατομμύρια τη σεζόν. Είναι ξεκάθαρο ότι οι βιόλα με χαρά θέλουν να τον ξεφορτωθούν, αλλά ποιος θα τον αγόραζε; Αν ήταν ο πρωταθλητής Ισπανίας, θα καταλάβαινα την υπογραφή... Πλέον είναι 32 ούτως ή άλλως»