Γραπτή δήλωση στα μέσα απέστειλε ο Φρέντι Ντο Σάντος, στην οποία ευχαριστεί όλους όσους συνεργάστηκε στην παρουσία του στα κυπριακά γήπεδα.
«Aυτή την ώρα, η οικογένεια της Ομόνοιας θα πρέπει να πανηγυρίζει την επιτυχία για έξοδο στην Ευρώπη. Δυστυχώς, δεν είμαι πλέον ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας αυτή την στιγμή. Θα ήθελα να τους ενημερώσω όλους ότι νοιώθω συνδεδεμένος με αυτή την ομάδα και ότι προσπάθησα να φύγω με φιλικό τρόπο. Θα ήταν πολύ εύκολο να προσποιηθώ ένα τραυματισμό αλλά επέλεξα να ακολουθήσω την καρδιά μου όπως κάνω πάντα και δεν μπορούσα να πω ψέματα στους φιλάθλους, τους συμπαίκτες μου και το προπονητικό τιμ που με στήριξαν σε όλη την πορεία. Φεύγω σαν φίλος και εύχομαι σε όλους τα καλύτερα για το μέλλον. Σε αυτά τα εφτά χρόνια στην Κύπρο έπαιξε σε Δόξα, ΕΝΠ, ΑΕΛ και Ομόνοια και θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις χρυσές στιγμές που χαρίσατε σε εμένα και στην οικογένειά μου. Θα σας δω ξανά όλους μια μέρα».