Οι δηλώσεις από το "ΠΑΠ"
ΙΒΑΝ ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ
«Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος, πρέπει όλοι να στηρίξουμε το κυπριακό ποδόσφαιρο, να συνεχίσει να έχει επιτυχίες» σημείωσε ο Σέρβος τεχνικός ο οποίος δεν θέλησε να πει κάτι για τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του. «Δεν υπάρχει κάτι, πεντέμισι χρόνια στην Κύπρο γεμάτα, κουράστηκα και χρειάζομαι φρεσκάρισμα».
Για το ματς είπε: «Πιστεύω ότι ήταν λίγο άναρχο το παιχνίδι, δεν είχε πολύ ποιότητα όμως είχε ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Έγινε ένα παιχνίδι μεταξύ δυο καλών ομάδων, ήταν το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς, χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον, σε ένα γήπεδο χωρίς καλή ατμόσφαιρα όμως ήταν ενδιαφέρον. Συγχαρητήρια στην Ανόρθωση για τη νίκη της και καλή τύχη στην Ευρώπη».
ΠΑΜΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
«Θα έχουμε νέα συνάντηση την Τετάρτη. Το μπάτζετ θα κινηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα, τα 2/3 των παικτών είναι δεσμευμένοι με συμβόλαιο και αν κάποιοι θα φύγουν θα θέλουν χρήματα. Θα τα δούμε όλα στην συνάντηση. Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι, χωρίς άγχος και χωρίς σκοπιμότητες. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι. Συγχαρητήρια στο ΑΠΟΕΛ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και στον κ. Γιοβάνοβιτς εύχομαι ότι καλύτερο στην καριέρα του. Ευχαριστώ και τους παίκτες μας που όπως και στο παιχνίδι με την ΑΕΚ έκαναν καλό παιχνίδι. Ήταν λίγο αργά αλλά τουλάχιστον βγήκαμε στην Ευρώπη».