ΤΑΙ ΜΟΝΤΡΕΧΑΙ
"Συγχαρητήρια στην Ομόνοια για τη νίκη της και είμαι σίγουρος πως θα πάει πολύ καλά στην Ευρώπη. Η ΑΕΚ άξιζε περισσότερα φέτος, άξιζε να είναι εκεί ως το τέλος. Οι παίκτες μας τα πρώτα 15 λεπτά έκαναν ότι έπρεπε να κάνουν. Θέλω να μιλήσω και για κάτι άλλο. Δεν είναι η πρώτη φορά φέτος που ο διαιτητής ήθελε να κλέψει το σόου. Το πρώτο γκολ ήταν καθαρό οφσάιντ. Το δεύτερο γκολ ήρθε από ανάποδο φάουλ. Η Ομόνοια ήταν καλύτερη και δεν θέλει διαιτητές. Στο δεύτερο ημίχρονο μάλλον ήθελε να δει κι άλλο γκολ και έκανε τρίτο δώρο. Είναι κρίμα που σε τέτοιο παιχνίδι με τόσο κόσμο είδαμε τόσα λάθη, αλλά αν ελέγξουμε πόσους βαθμούς χάσαμε θα δείτε πως θα ήμασταν στην Ευρώπη. Όποιος είδε το παιχνίδι σήμερα, πρέπει να ερωτηθεί αν αυτό θέλει να βλέπει κάθε φορά. Φανταστικοί οπαδοί, καλό ποδόσφαιρο".
ΤΟΝΙ ΣΑΒΕΦΣΚΙ
"Είχαμε ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα που δικαιούτο να είναι εδώ που είναι. Πολλές φορές για κάτι που δεν μας αρέσει... ψάχνουμε δικαιολογίες. Δεν μπήκαμε καλά στο πρώτο δεκαπεντάλεπτο, αλλά θα ήταν αδικία να μην βγούμε Ευρώπη. Ίσως να αξίζαμε και κάτι παραπάνω. Δεν πρέπει, όμως, να πανηγυρίζουμε για την έξοδο στην Ευρώπη, αλλά μόνο για τίτλους. Όταν δεν μιλάς δεν είναι δεδομένο ότι συμφωνείς με κάποιες αποφάσεις. Αν παίρναμε εμείς τα σφυρίγματα, μπορεί να είχαμε και διαφορά στον τίτλο. Πρέπει, όμως, να συμβιβαστούμε. Όσο περνά ο χρόνος έρχονται και δύσκολοι καιροί. Εύχομαι με την οικονομική κρίση να κρατήσουμε τους παίκτες που λήγουν τα συμβόλαιά τους. Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες και τους παίκτες για φέτος και για όλα όσα έδωσαν. Περισσότερο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο. Ανεξάρτητα από το ποιος είναι πρωταθλητής και προπονητής, πρέπει να είναι πάντα κοντά. Τις μεγάλες ομάδες τις κάνει ο κόσμος. Όταν έχεις αυτό τον κόσμο, πάντα υπάρχουν απαιτήσεις, πάντα υπάρχει και ο φόβος να τους απογοητεύσεις. Τίτλους θέλουμε και δεν πήραμε. Ο τίτλος είναι τίτλος".