Δείτε τις δηλώσεις των τεχνικών ύστερα από τους αγώνες Ακρίτας - Ανόρθωση (3-1) και Ολυμπιακός - Δόξα (1-2). Με το αποτέλεσμα του αγώνα στο Μακάρειο, Ακρίτας και Ολυμπιακός υποβιβάστηκαν στην 2η κατηγορία..
Βέσκο Μιχαΐλοβιτς: (ΑΝΟΡΘΩΣΗ)
"Συγχαρητήρια στον Ακρίτα. Μέχρι την ισοφάριση ελέγχαμε πλήρως χωρίς να κινδυνέψαμε. Σίγουρα ήταν καθοριστική η φάση της αποβολής αλλά και μετά δείξαμε ότι είμαστε καλά στον αγωνιστικό χώρο. Ήρθε το άτυχο γκολ και μετά άλλαξαν οι ισορροπίες, ο Ακρίτας έβαλε παίκτες στην περιοχή μας και κατάφερε να σκοράρει ακόμα 2 φορές.. Στο τέλος της μέρας δίκαια κέρδισε. Δεν έχω παράπονο από τους παίκτες, κάναμε εξαιρετική πορεία τις τελευταίες 6 αγωνιστικές. Και σήμερα έγινε αρκετή προσπάθεια παρόλο ότι μείναμε με παίκτη λιγότερο. Πρέπει να συνεχίσουμε σοβαροί, πειθαρχημένοι και στα επόμενα δυο παιχνίδια και να καταφέρουμε να τα κερδίσουμε για να κλείσουμε με ένα ωραίο τρόπο αυτή την δύσκολη χρονιά".
Ντένις Λακτιόνοφ: (ΑΚΡΙΤΑΣ)
''Εξαιρετικό παιχνίδι από πλευράς μας μπορώ να πω. Αλλάξαμε κάποια σχήματα το δεύτερο ημίχρονο και ποδοσφαιριστές. Οι ποδοσφαιριστές κατάφεραν να υλοποιήσουν το σχέδιο που σχεδιάσαμε στην ανάπαυλα. Από την στιγμή που αντίπαλος με δέκα ποδοσφαιριστές ήταν ένας καταλυτικός λόγος που ήρθε η ανατροπή και σκοράραμε τρία τέρματα. Είναι νίκη όλης της ομάδας, των ποδοσφαιριστών, του προπονητικού τιμ αλλά και των οπαδών μας''.
Κώστας Σακκάς: (ΔΟΞΑ)
«Συγχαρητήρια στους παίκτες μας που βρήκαν τα ψυχικά αποθέματα να παλέψουν ως το τελευταίο δευτερόλεπτο να πάρουν μια πολύτιμη νίκη. Περάσαμε δύσκολα το τελευταίο διάστημα. Είχαμε πίεση κι αυτό φάνηκε. Θέλω να πω δύο πράγματα. Βλέπουμε μόνο το επόμενο παιχνίδι με τη Νέα Σαλαμίνα, είναι το τελευταίο στην έδρα μας και θέλουμε να το κερδίσουμε. Το δεύτερο είναι ότι αφιερώνω τη νίκη σε ένα δικό μας άνθρωπο που έφυγε από τη ζωή, στον Γιάννη Καραμανώλη. Δύναμη και κουράγιο στην οικογένεια του Ανδρέα».
Νεντίμ Τούτιτς: (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)
«Τι να πω γι’ αυτό το παιχνίδι… Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την προσπάθεια. Ήμασταν πιο κοντά στη νίκη απόψε, αλλά όταν κουράστηκε η ομάδα είχαμε πρόβλημα. Όταν έχεις 11 παίκτες και 5-6 μικρούς είναι πολύ δύσκολο για έναν προπονητή. Ήρθε η φάση του πέναλτι, δεν μπορώ να πω αν ήταν ή δεν ήταν, ή αν πέρασε ο χρόνος των καθυστερήσεων. Ήταν δύσκολα τα πράγματα από την πρώτη μέρα».