Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
5

Στο Πανθεσσαλικό θα διεξαχθεί οριστικά ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα σε ΑΕΚ και ΠΑΟΚ στις 24 Μαΐου στις 20:00. Κεκλεισμένων των θυρών ο αγώνας με περιορισμένο αριθμό προσκλήσεων.


Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ αποφάσισε ότι ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας Novibet ανάμεσα σε ΑΕΚ και ΠΑΟΚ στις 24 Μαΐου στις 20:00 θα διεξαχθεί στο Πανθεσσαλικό. Έπειτα από πολλές παλινωδίες και μπρος - πίσω, οι δύο Δικέφαλοι θα αναμετρηθούν για το δεύτερο τη τάξει τρόπαιο στο γήπεδο που αναφέρει η προκήρυξη της διοργάνωσης.

Να τονιστεί φυσικά πως δεν θα υπάρχουν φίλαθλοι στις εξέδρες, παρά μόνο θα δοθούν ορισμένες προσκλήσεις, ενώ το volosday.gr έδωσε στη δημοσιότητα και την επιστολή του δημάρχου Βόλου, Αχιλλέα Μπέου, ο οποίος ανακαλεί την αρχική του απόφαση και δέχεται να παραχωρήσει το Στάδιο για την διεξαγωγή του τελικού, έχοντας προηγουμένως συζητήσει με τους ιδιοκτήτες των δύο φιναλίστ, Δημήτρη Μελισσανίδη και Ιβάν Σαββίδη.

Κύπελλο Ελλάδας Novibet: Οριστικά στο Πανθεσσαλικό ο τελικός στις 24 Μαΐου
Έτσι, λοιπόν, με αυτή την απόφαση δίνεται ένα τέλος σε όλο αυτό το... ταξίδι του τελικού, το οποίο εξέθεσε την Ομοσπονδία και τον ίδιο τον θεσμό. Οι αρνήσεις ήταν αναρίθμητες, η προκήρυξη ήταν έτοιμη να γίνει "κουρελόχαρτο" προκειμένου να βρεθεί έστω ένα γήπεδο που θα μπορεί να γίνει το παιχνίδι, για να καταλήξει η ΕΠΟ εκεί που αρχικά είχε ορίσει το ματς, δηλαδή στο Πανθεσσαλικό.


Στη συνεδρίαση μειοψήφισαν οι κ.κ. Κουπτσίδης και Δημητρίου, ενώ απών ήταν ο πρόεδρος της Super League, Βαγγέλης Μαρινακης, ο οποίος πάντως νωρίτερα είχε στείλει επιστολή και ζητούσε να ισχύσει η προκήρυξη, αλλιώς θα κινούνταν δικαστικά.