Αρκετά απογοητευμένος παρουσιάστηκε στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα με την Πάφο, ο επιθετικός του ΑΠΟΕΛ Φεντερίκο Μακέντα.
Οι δηλώσεις του:
«Ξεκινήσαμε καλά, στη πρώτη φάση όμως δεχθήκαμε γκολ. Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να πετύχουμε την ισοφάριση και τα καταφέραμε. Έχασα ανόητες ευκαιρίες, που έπρεπε να αντιδράσω καλύτερα για να είμαι ειλικρινής. Προσπαθήσαμε να πιέσουμε αλλά η τύχη δεν είναι με το μέρος μας αυτή την στιγμή. Ο καθένας θα τα δίνει όλα, πρέπει να συνεχίσουμε να το πιστεύουμε. Απομένουν τρία παιχνίδι και όλα μπορούν να συμβούν.»