Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
μιλογεβιτς.PNG

Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού του ΑΠΟΕΛ, Βλάνταν Μιλόγεβιτς μετά την ισοπαλία 1-1 με την Πάφο στο «Στέλιος Κυριακίδης».

«Συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Συγχαρητήρια και για τη φιλοξενία της Πάφου. Είδαμε ένα πολύ καλό παιχνίδι και δυνατό. Ήρθαμε για τη νίκη αλλά δεν τα καταφεράμε. Δεν έχουμε δει πολλές μεγάλες ευκαιρίες και σε αυτές που βρήκαμε δεν σκοράραμε. Η Πάφος εκτός από το γκολ δεν είχε τη μεγάλη φάση. Παλέψαμε από το πρώτο λεπτό. Από την στιγμή που έμεινε η Πάφος με δέκα παίκτες ήταν αδιανόητο να παίρνουμε 2η κίτρινη μετά που έχουμε αριθμητικό πλεονέκτημα. Σίγουρα έτσι είναι το ποδόσφαιρο, εγώ ποτέ δεν κατηγορώ τους παίκτες μου. Ευχαριστώ τον κόσμο, είμαστε απογοητευμένοι. Έχουμε τρία παιχνίδι και θα το παλέψουμε. Είμαι καθαρός και δεν θέλω να βγαίνουν άλλα πράγματα. Έχουμε αρκετούς τραυματισμούς, ο Εφραίμ ήταν τραυματίας και ήταν απλά στον πάγκο, τώρα χάνουμε και τον Καρώ. Θα δώσω το σύνθημα γιατί βλέπετε ότι τα παιδιά παλεύουνε. Είναι η τύχη αλλά και οι ικανότητες. Δίνω το μήνυμα στον κόσμο μας να έρθουν να μας βοηθήσουν στην τελική ευθεία και πάντα λέω αν το αξίζουμε θα το πάρουμε. Θα δώσουμε τα πάντα. Συγχαρητήρια στην Πάφο, είναι μια καλή ομάδα. Εμείς θα ετοιμαστούμε στην επόμενη εβδομάδα και ελπίζω να μην έχουμε άλλο τραυματισμό».

Για το ότι δεν μπορεί να νικήσει ο ΑΠΟΕΛ και αν μπορεί για τον τίτλο: «Είμαι πολύ αισιόδοξος με αυτά τα παιδιά, τους βλέπω και τους πιστεύω. Αν έχετε εσείς απάντηση για το ότι δεν νικάμε να μου την πείτε. Δεν το λέω με θυμό αλλά δεν έχω την απάντηση. Εγώ πρέπει να βρω τη λύση και θα κάνουμε τα πάντα να τη βρούμε. Δεν θα πω για ατυχία ή τύχη. Παίζαμε με μια καλή ομάδα στην έδρα της σήμερα. Εκτός από το γκολ είχαμε δύο κλασικές ευκαιρίες και με μισή ευκαιρία πρέπει να σκοράρεις σε αυτά τα ματς. Τα παιδιά να είναι καλά να πιστεύουνε, τους στηρίζω και τους αγαπώ».