Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από την ισοπαλία 0-0 μεταξύ ΑΠΟΕΛ και Ομόνοιας..
Σωφρόνης Αυγουστή:
«Σίγουρα μετά την πρόκριση στον τελικό, είχαμε επτά νέους παίκτες στην ενδεκάδα. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στα επόμενα παιχνίδια. Αυτό σκεφτόμαστε, είναι μια προετοιμασία για τον τελικό, για να τους έχουμε όλους ετοιμοπόλεμους. Να μην ξεχνάμε ότι τρεις που δεν έχουν χρόνο ως βασικοί, μας έδωσαν τα γκολ και την πρόκριση. Στο πρώτο ημίχρονο μπορούσαμε να προηγηθούμε, όμως γνωρίζαμε ότι ο αντίπαλος θα μας πιέσει στο δεύτερο ημίχρονο γιατί ήθελε παραπάνω τη νίκη. Αυτό το παιχνίδι τελείωσε και βλέπουμε τη συνέχεια. Ευχαριστώ τον κόσμο μας που ήρθε και μας στήριξε».
Σχετικά με τις αλλαγές: «Όταν έχεις να επιλέξεις από αρκετούς παίκτες, τότε έχει και καλό κλίμα. Είναι κρίμα να μην αγωνίζονται όλοι. Τους θέλουμε ετοιμοπόλεμους όλους για να μας δίνουν και πράγματα από τον πάγκο. Πάντα έχω αρκετή επαφή και καλή συνεργασία με τους παίκτες μου. Δεν ήταν εύκολο το έργο μας, ο αντίπαλος μας έβαλε αρκετή πίεση».
Για την απόκρουση του Ουζόχο: «Έκανε μια τεράστια εμφάνιση και με την Μάντσεστερ, να μην το ξεχνάμε. Όλο το γκρουπ τερματοφυλάκων είναι σε υψηλό επίπεδο. Ο Ουζόχο έκανε εξαιρετική εμφάνιση, είναι σημαντικό να παίρνει χρόνο συμμετοχής όταν έχει να αντιμετωπίσει έναν επίσης εξαιρετικό τερματοφύλακα όπως ο Φαμπιάνο».
Αναφορικά με μάχη του τίτλου: «Εβδομάδα με εβδομάδα αλλάζουν κάποια δεδομένα, σίγουρο ο Άρης έχει ένα προβάδισμα. Είναι τελικοί και υπάρχει και η πίεση και το άγχος. Όποια ομάδα κάνει τα πιο λίγα λάθη θα πάρει και το πρωτάθλημα.»
Βλάνταν Μιλόγεβιτς:
Νομίζω ότι ήταν ένα παιχνίδι πολύ δυνατό από όλες τις πλευρές, στη μεγαλύτερη διάρκεια του ελέγξαμε το παιχνίδι, θέλαμε νίκη σίγουρα και είχαμε αρκετές ευκαιρίες, δεν σκοράραμε. Μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών, έδωσαν τα πάντα για τη νίκη, δεν ήρθε. Δεν έχουμε άλλο δρόμο, να ετοιμαστούμε για το επόμενο παιχνίδι, έμειναν τέσσερα, ξέρουμε το σκορ του άλλου αγώνα αλλά είναι ένα μήνυμα ότι σίγουρα δεν θα τα παρατήσουμε, θα παλέψουμε μέχρι το τέλος. Ευχαριστώ τον κόσμο για τη συμπαράσταση για ακόμη μια φορά ήταν καταπληκτικός, τους παρακαλώ να μείνουν δίπλα στην ομάδα, τους έχουμε πολλή ανάγκη αυτή τη στιγμή. Τώρα να λέμε για το σκοράρισμα, τα πέναλτι... Αποφάσισα ότι δεν θέλω να πω τίποτα πέραν το αγωνιστικό και δεν θέλω να απαντήσω καμία ερώτηση για ό,τι έχει γίνει. Είμαι πολύ έμπειρος, είδαν πολλά τα μάτια μου, δεν θέλω να πω τίποτα, με όλο τον σεβασμό σε αυτή τη χώρα, δούλεψα και στις δύο ομάδες, είμαι προπονητής εγώ, πρέπει να παίρνω το καλύτερο από τα παιδιά που δουλεύω μαζί τους. Είναι πολλά που δεν ξέρετε, είμαι ένας άνθρωπος που θέλω να μιλάω μόνο αγωνιστικά και ποδοσφαιρικά, στο άλλο κομμάτι, δεν είμαι άνθρωπος που ζητάω άλλοθι, παίρνω την ευθύνη, είναι δουλειά μου. Είχαμε κάποια προβλήματα όπως του Μαρκίνιος, ο Εντονγκαλά έπαιξε με τρεις-τέσσερις προπονήσεις, με ένεση, τον Βιγιαφάνες ίσως δεν θα τον έχουμε μέχρι το τέλος. Ο Δώνης έχει ένα πρόβλημα τραυματισμού αλλά νομίζω στη βδομάδα θα έρθει πίσω. Αλλάξαμε κάποια πράγματα αλλά πέραν από αυτό, τα παιδιά έδωσαν τα πάντα, προσπαθήσανε και θα παλέψουμε, είμαι σίγουρος. Πιστεύω στο τέλος θα καταφέρουμε αυτό που βάλαμε σαν στόχο».
Γιατί ο ΑΠΟΕΛ δεν μπορεί να νικήσει: «Αυτή είναι η ζωή. Κι εγώ αναρωτιέμαι. Όπως λέτε κι εσείς και το βλέπουμε όλοι έχουμε πολλές ευκαιρίες και κλασικές κάποτε. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Μακάρι να μας γυρίσει κάπου. Εγώ νομίζω όλα στη ζωή είναι δανεικά αλλά η μπάλα είναι στρογγυλή κι όχι τετράγωνη. Κάποτε στο τέλος είναι δίκαιη. Θα παλέψουμε να κάνουμε τα πάντα. Είναι μεγάλη η απογοήτευση στα αποδυτήρια. Ξέρουμε τι ζητά από εμάς η ομάδα κι είμαστε υποχρεωμένοι, εμείς είμαστε πρωταγωνιστές. Είμαι αισιόδοξος ότι θα επιστρέψουμε».
«Η πίεση είναι πάρα πολύ μεγάλη, το τεχνικό τιμ τους έχω πει ότι σαν προπονητές κάνουν τα πάντα, δεν έχουν να φοβούνται τίποτα, εγώ παίρνω την ευθύνη κι είμαι μπροστά τους ό,τι και να γίνει, έτσι είναι ο πρωταθλητισμός δεν είναι εύκολο. Αυτή η ομάδα είναι ιστορική με πολλούς τίτλους, πολύ κόσμο, οι απαιτήσεις είναι μεγάλες. Είναι ωραίο να παίζεις σε μεγάλη ομάδα αλλά και μεγάλο το φορτίο που κουβαλάς. Στις δυσκολίες πρέπει να δείξουμε χαρακτήρα».
«Εγώ πάντα πιστεύω ότι ότι καταφέραμε μέχρι τώρα είναι με τη σκληρή δουλειά. Δουλειά, ενότητα, να πιστεύουμε ο ένας τον άλλον. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος. Ο παίκτης μου κι εγώ, είναι οι πρωταγωνιστές, αυτοί πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα και λέω ξανά είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε. Μαρκίνιος, Εντονγκαλά, Δώνης, παίκτες με παρόμοια στοιχεία και δεν λείπει μόνο ένας. Ο Εντονγκαλά έπαιξε με ένεση. Έχουμε γρήγορα παιχνίδι, Σάββατο το επόμενο με Πάφο, δυνατό παιχνίδι με μια πάρα πολύ καλή ομάδα. Ελπίζω να μην έχουμε άλλα προβλήματα, είναι και ο Σούσιτς Είναι στο γόνατο αλλά δεν ξέρω τι κατάσταση είναι, αλλά από την πρώτη ματιά δεν είναι καλό».