Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
6

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από την νίκη του Άρη επί της Πάφου με 2-1.. 

 

 Μίτσελ Σαλγκάδο:

«Παίζαμε μια πολύ καλή ομάδα όμως είμαι ευχαριστημένος με τους παίκτες μου, πολύ ικανοποιημένος. Είχαμε την κατοχή και την οργάνωση. Για τα γκολ πρέπει να δούμε με τους διαιτητές... ο διαιτητής ήταν καταλυτικός για το αποτέλεσμα.

Πριν λίγες βδομάδες ήμασταν εκτός μάχης του τίτλου και τώρα με ρωτάτε αν μπορούμε να το κατακτήσουμε άρα είναι καλό αυτό για εμάς.

Δεν αξίζαμε αυτό που μας έκανε ο διαιτητής. Στο πρώτο γκολ εκτέλεσαν φάουλ πολύ πιο μπροστά από το σημείο που έγινε, στο δεύτερο υπήρξε ξεκάθαρο φάουλ στον Χότσκο.

Είπα στους παίκτες μου ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι να κλαίμε και να βρίσκουμε δικαιολογίες, πρέπει να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί, αν θες πρωτάθλημα πρέπει να τα νικάς και αυτά. Είχαμε ευκαιρία να πάρουμε μια μεγάλη νίκη απέναντι στον Άρη. Θα παλέψουμε μέχρι τέλους, έχουμε τέσσερα παιχνίδια, τα τρία στην έδρα μας.

Συγχαρητήρια στον Άρη, αν και είμαι λίγο αναστατωμένος με τις αποφάσεις του διαιτητή. Θα παλέψουμε για την Ευρώπη. Είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση των παικτών και τον εαυτό μου. Είναι δύσκολο πρωτάθλημα, πολύ ανταγωνιστικό. Είδα το επίπεδο να ανεβαίνει συνεχώς.

Δεν θεωρώ ότι δεχθήκαμε εύκολα γκολ. Υπάρχουν στιγμές όπως στο ματς με την Ομόνοια όπου θα πάει κάτι λάθος, ένα γκολ που θα μπορούσε να πάει στην κερκίδα μπήκε στο τέρμα. Ο Άρης σήμερα, για μένα, η καλύτερη ομάδα στις αντεπιθέσεις, είναι πολύ δύσκολο να τον σταματήσεις αμυντικά και το κάναμε. Όταν αναλύσεις όλα τα παιχνίδια του, δημιουργούν πολλές ευκαιρίες κι εμείς τους σταματήσαμε.

Οι οπαδοί είναι όπως τους παίκτες μου. Είναι εκπληκτικοί. Είναι τρελοί στην υποστήριξή τους. Το μήνυμά μου προς αυτούς είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ. Νομίζω απολαμβάνουν το πώς παίζουμε αλλά όταν δεν παίρνουμε αποτέλεσμα είναι απογοητευμένοι. Ελπίζω να κρατήσουν την πίστη τους σε εμάς. Είναι σημαντικό να είμαστε δυνατοί στην έδρα μας και για αυτό χρειαζόμαστε τους οπαδούς μας».

 

Αλεξέι Σπιλέφσκι:

Πρώτα από όλα χάρηκα που γνώρισα τον Μίτσελ Σαλγκάδο πριν το παιχνίδι, θυμούμαι τα παιχνίδια των galacticos που έπαιζε, ήταν ευχαρίστησή μου να τον γνωρίσω. Επίσης είμαι χαρούμενος που είμαι προπονητής αυτών των παιδιών. Δεν ήταν η καλύτερη μας εμφάνιση, δεν ήμασταν τόσο φρέσκοι όσο άλλες φορές, μας έλειπε ένταση, είναι φυσιολογικό να έχουμε τέτοιες μέρες. Μιλήσαμε με τα παιδιά στο ημίχρονο, έπρεπε να περάσουμε αυτό το επίπεδο της κούρασης και το έδειξαν στο δεύτερο ημίχρονο και μετά το 1-1 δεν το έβαλαν κάτω, συνέχισαν, εκπληκτική νοοτροπία. Αυτό δεν μπορείς να το προπονήσεις, αυτά τα παιδιά το έχουν. Είμαι πολύ περήφανος. Είμαι χαρούμενος για τη νίκη κόντρα στην Πάφο που είχαμε μόνο ισοπαλίες, με τον κόσμο μας τα καταφέραμε. Για τους διαιτητές δεν θέλω να πω, είχαμε πάλι παράξενες αποφάσεις. Κόκκινη για το φάουλ στον Μπαμπίκα, κίτρινες κάρτες πόσες μας έδωσε, δεν μπορώ να καταλάβω... Συνεχίζουμε, ακόμη τέσσερα παιχνίδια. Η κούρσα δεν τελείωσε, πρέπει να μείνουμε ταπεινοί. Ο στόχος είναι προς το παρόν να σφραγίσουμε την Ευρώπη. Αν μπορέσουμε να κάνουμε κάτι περισσότερο θα είμαστε πολύ χαρούμενοι αλλά τώρα σκεφτόμαστε το παιχνίδι με την ΑΕΚ για να κλειδώσουμε την Ευρώπη. Ό,τι καλύτερο στην Πάφο».

Ποιους θα ήθελε να ευχαριστήσει για ό,τι έχει πετύχει μέχρι τώρα: «Τη μητέρα μου που με έφερε στη ζωή και την οικογένεια μου για τη στήριξη. Τους προέδρους με τους οποίους συνεργάστηκα και μου έδωσαν την ευκαιρία. Ο ιδιοκτήτης του Άρη είναι νεαρός σαν έμενα, κάποτε συζητάμε, κάποτε είμαστε σε αντιπαράθεση για κάποιες ιδέες αλλά η υποστήριξη είναι τρομερή, τον ευχαριστώ. Όπως όλους όσοι δουλεύουν στον Άρη. Ο καθένας κάνει τη δουλειά του. Θέλω να δίνουμε το 100% κι αυτό γίνεται από όλο το σταφ. Βλέπω πρόοδο στην ομάδα κι αυτό με κάνει χαρούμενος. Πρέπει να δίνουμε πάντα τα πάντα. Τώρα έχουμε μπροστά μας τη γραμμή τερματισμού και πρέπει να δουλέψουμε».

Για το ότι κατά πολλούς είναι το φαβορί για τον τίτλο κι αν το αποδέχεται: «Όλοι οι παρατηρητές το λένε και ευχαριστώ για αυτό αλλά στην ομάδα απλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε. Είχαμε μια δύσκολη περίοδο με καλές φάσεις αλλά άσχημα αποτελέσματα. Εξελισσόμαστε ως ομάδα, δίνουμε τα πάντα και θα δούμε. Αυτή η προσπάθεια σήμερα μπορεί να χαραμιστεί αν χάσουμε το επόμενο παιχνίδι. Πρέπει να προετοιμαστούμε, να αναλύσουμε. Είμαι χαρούμενος που δουλεύω με αυτά τα παιδιά, θα δούμε, πρέπει να παραμείνουμε ταπεινοί, τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα».