Όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα του σημερινού ντέρμπι, και σε όποια συνάρτηση με το αποτέλεσμα στο Αρης Πάφος, σαφώς και δεν κρίνει τον τίτλο. Στο ΑΠΟΕΛ όμως βλέπουν ως τελικό το παιχνίδι με την Ομόνοια. Οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα πέραν της νίκης θα κάνει τον κόσμο να <<κρυώσει>> πολύ.
Πρώτο γιατί νιώθει ότι η ομάδα του είναι πολύ καλύτερη απο την Ομόνοια, δεύτερο γιατί δεν μπορεί να θέλεις πρωτάθλημα και να μην κερδίζεις σε δύο παιχνίδια την τελευταία ομάδα του ομίλου, και τρίτο είναι το γόητρο, που έχει πληγωθεί απο τον αποκλεισμό απο το Κύπελλο αλλα και απο την ισοπαλία στο πρώτο παιχνίδι.