Δείτε όλα όσα είπαν οι προπονητές του Απόλλωνα και της ΑΕΚ, μετά το τέλος του σπουδαίου αγώνα στην Λεμεσό.
Στην κάμερα της Cytavision:
Μάρκο Μπαρούν(Απόλλων): «Δείξαμε ότι είμαστε ακόμα οι πρωταθλητές Κύπρου. Δείξαμε χαρακτήρα και αξίζαμε αυτή τη νίκη. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας».
Χοσέ Λουίς Όλτρα(ΑΕΚ): «Δεν μας άξιζε να χάσουμε αυτό το παιχνίδι. Χάσαμε ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο. Ο Χάμπος πέτυχε ένα πολύ όμορφο γκολ και ο Απόλλωνας μας νίκησε στα σημεία».
Στην δημοσιογραφική:
Χοσέ Λουίς Όλτρα(ΑΕΚ):«Ήταν πολύ ισορροπημένο το παιχνίδι και οι λεπτομέρειες έκαναν την διαφορά όπως το πολύ ωραίο γκολ που πέτυχε ο Απόλλωνας. Από την στιγμή που προηγήθηκε ο αντίπαλος, αμυνόταν, ο τερματοφύλακα μας δεν συμμετείχε στο παιχνίδι αλλά ούτε ο αντίπαλος τερματοφύλακας Δεν ξέρω αν ήταν τύχη ή όχι αλλά ήταν ωραίο το γκολ του Χάμπου, αλλά έκανε την διαφορά. Δεν αναφερόμαστε στην διαιτησία και ίσως να εκπλαγείτε που θα το κάνω αλλά ήταν ξεκάθαρο. Ο άνθρωπος που ήταν στο VAR έπρεπε να δει το τράβηγμα στον Γκαρσία. Το ξέρω ότι για τον διαιτητή ήταν δύσκολο αλλά δεν ξέρω γιατί το VAR σε μια τόσο ξεκάθαρη φάση δεν φώναξε τον διαιτητή για να το δει. Δεν αξίζαμε να νικήσουμε αλλά ούτε και να χάσουμε, συγχαρητήρια στον Απόλλωνα. Επικεντρωνόμαστε στα τελευταία τέσσερα παιχνίδια, είναι δύσκολο αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή».
Μάρκο Μπαρούν(Απόλλων): «Σήμερα ήταν μια πάρα πολύ σημαντική νίκη αν και ίσως δεν παίξαμε το καλύτερο ποδόσφαιρο. Η προσπάθεια ήταν φοβερή, οι ποδοσφαιριστές τα έδωσαν όλα, έδειξαν χαρακτήρα και απάντησαν στην πίεση που δημιουργήθηκε μετά την ήττα από την Πάφο. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να κερδίζεις μια ομάδα σαν την ΑΕΚ, αλλά το κάναμε 3 φορές φέτος. Με αυτούς τους παίκτες και αυτή την προσπάθεια όλα είναι πιθανά. Είμαστε ακόμη στο στόχο μας για έξοδο στην Ευρώπη και το επόμενο παιχνίδι είναι το πιο σημαντικό. Για πολλοστή φορά ένα τεράστιο ευχαριστώ στον κόσμο μας, που κατέκλεισε το γήπεδο και έδωσε ώθηση στη νίκη».
Για το χαρακτήρα: «Δεν είναι εύκολο να κερδίζεις με αυτές τις ομάδες. Χάσαμε δυο ματς εντός έδρας, αλλά δείξαμε αντίδραση παίρνοντας μια μεγάλη νίκη με το ΑΠΟΕΛ και άλλη μια σήμερα με την ΑΕΚ»