Δείτε τις δηλώσεις του Ανδρόνικου Κακουλλή για τον αυριανό φιλικό αγώνα με την Αρμενία...
"Είναι ένας φιλικός αγώνας αλλά θέλουμε να δείξουμε ένα καλύτερο πρόσωπο. Το προσεγγίζουμε με σοβαρότητα. Όλοι είμαστε απογοητευμένοι που δεν ήμασταν αυτοί που πρέπει. Ο αγώνας με την Αρμενία θέλουμε να είναι μια αρχή, από κάπου να ξεκινήσουμε και να βλέπουμε με αισιοδοξία την συνέχεια.".