Μετά τις συνεχόμενες προπονήσεις, έφθασε η ώρα να πάρουν ανάσες και οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, που από σήμερα απολαμβάνουν το τετραήμερο ρεπό που τους παραχώρησε ο Ισραηλινός τεχνικός της ομάδας Ραν Μπεν Σιμόν. Αφού γεμίσουν τις μπαταρίες τους την Τρίτη θα επανέλθουν στις προπονήσεις όπου θα κορυφωθεί η προετοιμασία για τον αγώνα με την Ανόρθωση.
Ο αγώνας θεωρείται κρίσιμος καθώς η Λαρνακιώτικη ομάδα θέλει το τρίποντο για να μπορέσει να διεκδικήσει το εισιτήριο που οδηγεί Ευρώπη.