Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά την διαφαινόμενη απώλεια του πρωταθλήματος στόχος της Ανόρθωσης είναι να κλείσει την σεζόν με τρεις νίκες στους εναπομείναντες αγώνες με Ομόνοια, ΑΕΚ και ΑΠΟΕΛ, ώστε να εξασφαλίσει την δεύτερη θέση και να μην διακινδυνεύσει την έξοδο στην Ευρώπη. Η αρχή θα πρέπει να γίνει την Κυριακή στο ΓΣΠ με αντίπαλο και πάλι την Ομόνοια. Τυχόν επιτυχία της ομάδας της Αμμόχωστου θα την απομακρύνει από τους πράσινους πέντε βαθμούς. 

Στον αγώνα του Σαββάτου οι ποδοσφαιριστές της Ανόρθωσης παρουσιάστηκαν βελτιωμένοι στην αμυντική λειτουργία και κυρίως στις στημένες φάσεις. Ωστόσο η επιθετική δυστοκία συνεχίστηκε για τέταρτο συνεχόμενο παιχνίδι παρά το γεγονός ότι δημιουργηθηκαν φάσεις μπροστά στην εστία του Μορέιρα. 

Η προετοιμασία για τον αγώνα της Κυριακής άρχισε σήμερα το πρωί με τον Πάμπο Χριστοδούλου να έχει την ευθύνη να προετοιμάσει την ομάδα του έχοντας και πάλι πολλά αγωνιστικά προβλήματα. Ο Σπαντάτσιο θα υποβληθεί σε επέμβαση στο πέλμα και θα χάσει το υπόλοιπο της σεζόν. Ζόρζε, Βαλβερντ, Αντιτς και Λαβόρδε είναι τιμωρημένοι με κάρτες. Επιστρέφουν οι Ντουάρτε και Αβραάμ που εξέτισαν την ποινή τους, ενώ περισσότερες πιθανότητες να βρίσκεται στην διάθεση του Κύπριου τεχνικού έχει ο Ιτζχάκι από τον Ρέζεκ. 

 Ανακοίνωση Ανόρθωσης:

Το Διοικητικό Συμβούλιο, οι ποδοσφαιριστές, το προσωπικό και όλη η οικογένεια της Ανόρθωσης Αμμοχώστου, θέλουν να συλλυπηθούν τον ποδοσφαιριστή της ομάδας μας Δημήτρη Οικονόμου και την οικογένεια του, για τον άδικο χαμού του αδελφού του, Λούκα Οικονόμου, ηλικίας μόλις 24 χρόνων, ο οποίος έχασε τη μάχη με την επάρατη νόσο και απεβίωσε σήμερα το πρωί.

Σύσσωμη η ποδοσφαιρική ομάδα και το Διοικητικό Συμβούλιο θα παραστούν στην κηδεία συμπαραστεκόμενοι στον Δημήτρη και σε όλους τους οικείους του. Αιωνία του η μνήμη και ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. 

Η επίσημη ενημέρωση

"Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου σας ενημερώνει πως η προετοιμασία της ομάδας μας για τον αγώνα με την Ομόνοια που θα γίνει την Κυριακή 28 Απριλίου, άρχισε σήμερα με πρωινή προπόνηση.

Από την προπόνηση απείχε ο Σπαντάτσιο ο οποίος την ερχόμενη εβδομάδα θα υποβληθεί σε επέμβαση στο πέλμα. Επιπλέον απουσίαζαν λόγω τραυματισμού οι Άντιτς και Λαβόρδε οι οποίοι ούτως η άλλως δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής λόγω τιμωρίας.

Λόγω τιμωρίας θα απουσιάζουν από το παιχνίδι και οι Ζόρζε και Βαλβέρδε. Όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές μας προπονήθηκαν κανονικά".