Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πάμπος Χριστοδούλου:

«Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Ξέραμε ότι οι ποδοσφαιριστές της Ομόνοιας θα πείσμωναν μετά τον αποκλεισμό στο θεσμό του κυπέλλου. Δείξαμε ότι δουλέψαμε πολύ στα ατού της Ομόνοιας στα πλάγια. Οι ποδοσφαιριστές μας έπαιξαν μυαλωμένα και έκλεισαν τους χώρους. Στο δεύτερο ημίχρονο έγινε ένα ανοιχτό παιχνίδι με τις δύο ομάδες να φτιάχνουν αρκετές ευκαιρίες. Προς το τέλος του αγώνα, κάναμε αρκετές ευκαιρίες, όμως δεν μας ήθελε η μπάλα. Με λίγη σοβαρότητα θα μπορούσαμε να πετύχουμε ένα γκολ. Είχαμε 6-7 απουσίες και αυτό δεν είναι καλό για την ομάδα. Όλα είναι ανοιχτά και για το πρωτάθλημα και για την Ευρώπη. Υπάρχει πικρία, όμως δόθηκε όρκος από όλους ότι δεν θα σταματήσουμε την προσπάθεια. Ευχαριστώ τον κόσμο που ήταν στο γήπεδο και μας στήριξε»

Τόνι Σαβεβσκι:

«Έγινε ένα καλό παιχνίδι μεταξύ δύο ομάδων που ήθελαν τη νίκη, όμως στο τέλος δεν την πήρε καμία. Μέσα σε 15 μέρες δώσαμε πέντε πολύ δύσκολα παιχνίδια και όπως ήταν λογικό,  ήταν πολλή η κούραση. Οι παίκτες, όμως, ανταποκρίθηκαν και προσπάθησαν καθόλη τη διάρκεια του αγώνα. Δεν έχει κριθεί τίποτα για τη μάχη που κάνουμε για έξοδο στην Ευρώπη, όμως πιστεύω ότι στο τέλος θα τα καταφέρουμε»