Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά τον αποκλεισμό από το κύπελλο οι στόχοι της Ομόνοιας επικεντρώνονται στην διασφάλιση της εξόδου στην Ευρώπη και στην  κατάκτηση όσον το δυνατόν υψηλότερης θέσης στο πρωτάθλημα. Στο αυριανό ντέρμπι με την Ανόρθωση στο Παπαδόπουλος η ανάγκη για νίκη είναι κάτι περισσότερο από επιτακτική για τους πράσινους.

Γνωρίζουν ότι θα αντιμετωπίσουν δυσκολίες, ωστόσο πηγαίνουν στην Λάρνακα με στόχο το τρίποντο, το δέκατο συνεχόμενο στο πρωτάθλημα αν επιτευχθεί, με το οποίο, η ομάδα θα ανέβει στην δεύτερη θέση, με έναν βαθμό περισσότερο από την Κυρία.

 Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Ομόνοια στην 19η αγωνιστική, όταν και αγωνίστηκε ξανά με την Ανόρθωση και έχασε στο ΓΣΠ με 3-1 ήταν πίσω της 17 ολόκληρους βαθμούς.

 Όλοι οι παίκτες είναι υγιείς και ο Τόνι Σαβέβσκι θα παρατάξει ότι καλύτερο διαθέτει για να φτάσει η ομάδα του στην νίκη. Διαιτητής στον αγώνα στο Παπαδόπουλος θα είναι ο Γιάννης Αναστασίου με βοηθούς τους Αθηνόδωρο Ιωάννου και Αριστείδης  Χρίστου και τέταρτο τον Αντώνη Χριστοδούλου.