Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τόνι Σαβέβσκι:

«Πήραμε μια σπουδαία νίκη, πολύ καθαρά πολύ δίκαια. Ήμασταν καλύτεροι, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Θα μπορούσαμε και στο δεύτερο ημίχρονο να τελειώσουμε το παιχνίδι, γιατί όσο περνούσε ο χρόνος η ΑΕΚ ρίσκαρε, ανέβαζε παίκτες, υπήρχε κούραση και με το σκορ 0-2, είχε δικαίωμα να ξαναμπεί στο παιχνίδι. Είχαν ευκαιρίες, παρόλα αυτά αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες μας γιατί έδωσαν πολλά παιχνίδια σε 15 μέρες. Υπάρχει μεγάλη κούραση, ελπίζω να μην επηρεαστούμε. Ελπίζω να πετύχουμε και στους δύο στόχους. Συγχαρητήρια στα παιδιά, καταφέραμε να κερδίσουμε ένα αντίπαλο για την Ευρώπη, που μας είχε κερδίσει δύο φορές».

Ραν Μπεν Σιμόν

«Συγχαρητήρια στην Ομόνοια για τη νίκη της, είναι κακή στιγμή για ΑΕΚ αφού πρώτη φορά την φετινή χρονιά δεχτήκαμε δύο συνεχόμενες ήττες. Από αυτή τη στιγμή όμως σηκώνουμε κεφάλι, δεν παρατάμε ούτε το πρωτάθλημα ούτε το κύπελλο. Ακόμα δεν έχει τελειώσει τίποτα.  Είμαστε εντός και των δύο στόχων και θα τα δώσουμε όλα για να εξασφαλίσουμε θέση στην Ευρώπη και παρουσία στον τελικό».