Μετά από έρευνα της ανεξάρτητης αρχής AIU της παγκόσμιας ομοσπονδίας στίβου, η Ρωσίδα, Νατάλια Αντιούκι καλείται να παραδώσει το χρυσό μετάλλιο που κέρδισε στα 400μ. μετ΄ εμποδίων στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, καθώς εντοπίστηκαν αποδεικτικά στοιχεία που την καθιστούν ένοχη για χρήση απαγορευμένης ουσίας.
Το χρυσό μετάλλιο της Ρωσίδας, θα πάει στην Αμερικανίδα Λασίντα Ντεμούς, η οποία θα πανηγυρίσει την πρωτιά με 10 χρόνια καθυστέρηση. Στη δεύτερη ανεβαίνει η Ζουζάνα Χεΐνοβα (Τσεχία) και στην τρίτη Τζαμαϊκανή Καλιέσε Σπένσερ.
Η Αντιούκι ήταν μέλος και της ομάδας 4x400μ της Ρωσίας, η οποία είχε κατακτήσει το αργυρό μετάλλιο, το οποίο όμως έχει αφαιρεθεί αφού η Αντονίνα Κριβοσάπκα είχε βρεθεί και αυτή θετική σε απαγορευμένες ουσίες. Σημειώνεται ότι η Αντιούκι τελούσε ήδη υπό τετραετή αποκλεισμό, μετά από από εντοπισμό άλλου αντικανονικού δείγματος.
Πηγή: sdna.gr