Μήνυμα στήριξης στον Αϊτόρ για τον σοβαρό τραυματισμό του έστειλε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός μέσα από τους επίσημους λογαριασμούς της στα social media.
Ο Παναθηναϊκός στη χθεσινή αναμέτρηση με τον Άρη έχασε τον καλύτερο του παίκτη εδώ και 8 μήνες. Οι πράσινοι είδαν τον Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα να σφαδάζει στον αγωνιστικό χώρο, μόλις δύο λεπτά μετά την είσοδο, με την διάγνωση να κάνει λόγο για ολική ρήξη χιαστού και αποχή από τα γήπεδα για 6 μήνες.
Η «πράσινη» ΠΑΕ μέσα από τους επίσημους λογαριασμούς της έστειλε το δικό της μήνυμα στήριξης:
«Aϊτόρ είσαι νικητής, οπότε θα επιστρέψεις πιο δυνατός. Περαστικά 💪»
Πηγή:sdna.gr