Νέος προπονητής για τον Ερμή Αραδίππου, με τους «φτεροπόδαρους» να ενημερώνουν...
«Αγαπητοί φίλαθλοι,
Σας ενημερώνουμε πως έχουμε προχωρήσει στην πρόσληψη του Κ. Γιώργου Κοσμα στην θέση του προπονητή.
Ο Πρόεδρος και το διοικητικό συμβούλιο της ομάδας μας καλωσορίζει τον Κ. Κοσμά και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στον πάγκο της ομάδας μας.»