Η Ελλαδική ιστοσελίδα, sportdog, αναφέρεται στα λάθη που έγιναν φέτος κατά την μεταγραφική περίοδο από τον Ολυμπιακό.
Ένα από αυτά θεωρούν ότι είναι και ο Φώτης Κίτσος, ο οποίος αγωνίζεται ως δανεικός στην Ομόνοια και σύμφωνα με την σελίδα δεν έπρεπε να αποχωρήσει από τον Πειραιά.
Αναλυτικά το δημοσίευμα:
Έτριβαν τα μάτια τους με τον Κίτσο!
Παρά τις πολλές μεταγραφές του καλοκαιριού και τα δύο αριστερά μπακ που αποκτήθηκαν, Μαρσέλο και Λάιτνερ, ο Ολυμπιακός έχει μείνει μόνο με τον Ρέαμπτσιουκ που είναι φανερό πλέον πως δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι. Ο Νορβηγός δίνει τον καλύτερό του εαυτό σε κάθε 90λεπτο, όμως έχει κουραστεί πάρα πολύ και πρέπει να κάτσει στον πάγκο για να… αδειάσει το μυαλό του. Από τη στιγμή όμως που ο Βραζιλιάνος χαφ λογίζεται ως χαφ και ο Ισραηλινός δεν έχει μπει στην εξίσωση, δεν υπάρχει αντικαταστάτης του.
Θα μπορούσε πάντως να είχε μείνει ως back-up ο Φώτης Κίτσος, ο οποίος αποχώρησε δανεικός. Ο 19χρονος άσος (που έγινε από εξτρέμ μπακ με απόφαση Μαρτίνς!) αγωνίζεται στην Ομόνοια και την Πέμπτη το βράδυ ήταν εξαιρετικός στο Europa League κόντρα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ!