Στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος μικρών κατηγοριών ΠΟΑΛ, η ομάδα "Κώμα του Γιαλού" κέρδισε με 0-2 την ΑΕΝ Αραδίππου και γιόρτασε την νίκη με "ποτοθεραπεία" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ομάδα στην ανακοίνωση της, δώρο από τον πρόεδρο..
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Πρώτη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα πέτυχε η ομάδα μας, καθώς επικράτησε με σκορ 0-2 εκτός έδρας επί της ΑΕΝΑραδιππου . Τα «δελφίνια» ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους με νίκη έπειτα από 5 ολόκληρους μήνες και παρά το γεγονός οτι βρήκαν μπροστά τους μια κλειστή άμυνα κατάφεραν στο δεύτερο ημίχρονο με αρκετό πάθος να ξεκλειδώσουν την άμυνα του αντιπάλου.
Το πρώτο γκολ πέτυχε ο "killer" της φετινής μας επίθεσης Ανδρόνικος Ανδρόνικου. ⚽
Ακολούθησε το δεύτερο γκολ μετά απο ομαδική συνεργασία όλης της ομάδας και όμορφο τελείωμα απο τον Ιάκωβο Κρασιά. ⚽
Η νίκη ήταν αφιερωμένη στον προπονητή της ομάδας μας όπου έκλεισε τα 55 του χρόνια και του ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ.
Μετά την νίκη, σύσσωμη η ομάδα προχώρησε σε ποτοθεραπεία με μπύρες Carlsberg, δώρο από τον πρόεδρο της ομάδας.
Ευχαριστούμε την ομάδα της ΑΕΝ ΑΡΑΔΙΠΠΟΥ για την φιλοξενία και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια.