Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
νοτιχαμ αστ

Τέλος σε ένα αρνητικό σερί πέντε αγώνων έβαλε η Φόρεστ, η οποία κράτησε την Άστον Βίλα στο 1-1 και απέσπασε τον πρώτο της βαθμό στην Premier League από τις 20 Αυγούστου!

Πέντε σερί αγωνιστικές χωρίς βαθμό αποδείχθηκαν πολλές για τη Νότιγχαμ Φόρεστ, η οποία μπορεί να μην γεύτηκε τη χαρά της νίκης αλλά τουλάχιστον έσπασε τη μίνι... κατάρα που την ακολουθούσε. Με το 1-1 άλλωστε κόντρα στην Άστον Βίλα, οι Reds μάζεψαν τον πρώτο τους βαθμό στην Premier League από τα τέλη Αυγούστου, παραμένοντας βέβαια στην 19η θέση της βαθμολογίας.

 

Η Νότιγχαμ ευτύχησε να χτυπήσει πρώτη στο ματς, όταν στο 15΄ο Ντένις εκμεταλλεύτηκε την ασίστ του Γκιμπς Γουάιτ και νίκησε τον Μαρτίνες για το 1-0. Η απάντηση των Villagers ωστόσο ήταν άμεση, αφού επτά λεπτά αργότερα ο Γιανγκ έπιασε οβίδα έξω από την περιοχή και έστειλε τη μπάλα να αναπαυτεί με βία στα δίχτυα του Χέντερσον.

 

Η ισοφάριση έδωσε ψυχολογία στους φιλοξενούμενους, οι οποίοι διατηρούσαν υπέρ τους τα ποσοστά κατοχής (61%) τη στιγμή που η Νότιγχαμ στηριζόταν περισσότερο στην κόντρα. Παρόλα αυτά, το γκολ δεν ήρθε ποτέ για καμία από τις δυο πλευρές, με το 1-1 να παραμένει έως το τελευταίο σφύριγμα.