Τον γύρο του διαδικτύου κάνει το πανό των οπαδών της Ομόνοιας για τον επιθετικό της Μαν. Σίτι, Έρλινγκ Χάλαντ, στο παιχνίδι των πράσινων με αντίπαλο την άλλη ομάδα του Μάντσεστερ, την Γιουνάιτεντ.
Το πανό των οπαδών της Ομόνοιας, έγραφε "Χάλαντ σε παρακαλώ δώσε μου την φανέλα σου;"
Μάλλον οι οπαδοί της Ομόνοιας ήθελαν να τρολάρουν την Γιουνάιτεντ για την βαριά ήττα από την Σίτι, παιχνίδι στο οποίο ο Έρλινγκ Χάλαντ πέτυχε 3 γκολ.
Πάντως μεγάλες σελίδες όπως το "433" δεν μπορούσαν να μην σχολιάσουν αυτό το περιστατικό.