Πρόβλημα με το VAR έχει προκύψει στον αγώνα Καρμιώτισσα-Ολυμπιακός. Το σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει και απαιτείται η επανεκκίνηση του, κάτι το οποίο θα πάρει μερικά λεπτά.
Ο διαιτητής είπε στις ομάδες, ότι ο αγώνας αν θέλουν μπορεί να αρχίσει με λίγη καθυστέρηση χωρίς VAR στα πρώτα λεπτά, αλλά στην συνέχεια θα υπάρχει κανονικά.
Οι ομάδες απάντησαν θετικά, ο αγώνας ξεκίνησε στις 19:03 και αναμένουμε πότε θα συντονιστεί και το VAR.