Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
r

Ο Κάρλος Νάβιο είναι ταυτόχρονα μέλος όλων ομάδων της ισπανικής πρωτεύουσας και εξήγησε το «γιατί» στο «El Canal del fan» της «El Pais».
Οι περισσότεροι ίσως σκέφτεστε τη γνωστή φράση του παρουσιαστή ελληνικής εκπομπής. Πώς είναι δυνατόν ο ίδιος άνθρωπος να υποστηρίζει τις δύο μισητές συμπολίτισσες. Ρεάλ Μαδρίτης και Ατλέτικο Μαδρίτης και παράλληλα τη μικρή ομάδα του προαστίου του Βαγιέκας. Ο Κάρλος Νάβιο διηγήθηκε την ιστορία του στην «El Pais» που μπορεί να συμπυκνωθεί στην εξής φράση: «Έγινα μέλος στην Ατλέτι για τον πατέρα μου, στη Ρεάλ για τον Φίγκο και στη Ράγιο για κάποιους φίλους στο Βαγιέκας».

Αναλυτικά όσα είπε: «Όταν ήμουν έφηβος έφευγα από το σπίτι το πρωί του Σαββάτου και οι γονείς μου σχεδόν δεν με ξαναέβλεπαν μέχρι την Κυριακή το βράδυ. Ακόμα κι έτσι, ήταν ήρεμοι γιατί ήξεραν ότι δεν είχα πάει σε πάρτι. Στην πραγματικότητα, περνούσα τα Σαββατοκύριακα μου σε όλα τα γήπεδα της Κοινότητας της Μαδρίτης παρακολουθώντας αγώνες: Αλκορχόν, Μόστουλας, Πάρλα, Αλκαλά ντε Ενάρες, η πόλη μου... Δεν είχα δικό μου αυτοκίνητο ή πολλά χρήματα, αλλά ήξερα τη γεωγραφία του ταπεινού ποδοσφαίρου της Μαδρίτης σαν την παλάμη του χεριού μου.

Τώρα είμαι 41 χρονών, με σύζυγο και κόρη, και είμαι ακόμα λίγο πολύ το ίδιο. Σχεδόν όλο τον καιρό που δεν είμαι στο νοσοκομείο, δουλεύω ως βοηθός νοσηλευτή, τον αφιερώνω στον αθλητισμό. Αν και τώρα έχω ανεβάσει λίγο παραπάνω επίπεδο από τα παιχνίδια που πρόκειται να δω, ναι.

Είμαι μέλος, ταυτόχρονα, της Ρεάλ Μαδρίτης, της Ατλέτικο Μαδρίτης και της Ράγιο Βαγιεκάνο και κάθε Σαββατοκύριακο πηδάω από γήπεδο σε γήπεδο γιατί αυτό που μου αρέσει περισσότερο, αντί για χρώματα, είναι το ασύγκριτο συναίσθημα που νιώθεις όταν παρακολουθείς ένα αγώνα ζωντανά. Δεν υπάρχει τίποτα συγκρίσιμο με αυτό.

Πηγή:gazzetta.gr