Ο Απόλλων θα είναι πανέτοιμος στον πρώτο ημιτελικό του Κυπελλου Κόκα Κόλα με αντιπαλο την ΑΕΚ που θα γίνει την επόμενη Τεταρτη διαμύνησε για ακόμα μία φορά ο προπονητης Χριστάκης Χριστοφορου στην εβδομαδιαία συνάντηση του με τους αθλητικούς συντακτες.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του κ.Χριστοφόρου:
«Πριν τον αγώνα της Τετάρτης, υπάρχει το ματς με τη Δόξα, και όπως είχαμε αναφέρει από το ξεκίνημα της προσπάθειας αυτής, θα τον συμπεριλάβουμε σαν προετοιμασία για τον αγώνα της Τετάρτης του Κυπέλλου μετ ην ΑΕΚ. Όλα δουλεύουν ομαλά, το κλίμα έχει αλλάξει, υπάρχει μία θετική σκέψη για τον αγώνα της Τετάρτης και πιστεύω ότι οι παίκτες έχουν αντιληφθεί την προσπάθεια που γίνεται από τον Απόλλωνα γενικά και πιστεύω ότι θα είναι πανέτοιμοι για το ματς της Τετάρτης. Είναι η πρώτη φορά που θα καλέσω κι εγώ τον κόσμο από την πλευρά μου, πρέπει να έρθει κοντά, να γίνει ο 12ος παίκτες, τον θέλουν οι παίκτες»
Μπορεί ο Απόλλωνας να πάρει το κύπελλο;
«Το πιστεύω ακράδαντα. Στις προπονήσεις και στις συναντήσεις με τους παίκτες βλέπω στα μάτια τους ότι και οι ίδιοι το πιστεύουν. Είμαστε κοντά στον στόχο και οι παίκτες το έχουν συνειδητοποιήσει και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα τα καταφέρουμε».
Για το προηγούμενο νικηφόρου αγώνα με την Αγ. Νάπα:
«Είδα αρκετά θετικά, για αρκετή ώρα είχαμε κατοχή της μπάλας, δεν είχαμε δυσκολίες από την Αγία Νάπα, αλλάξαμε τρόπο παιχνιδιού, οι ποδοσφαιριστές ανέκτησαν ψυχολογία, θα έπρεπε να βάλουμε περισσότερα γκολ, αλλά ίσως είναι καλύτερα για να μην εφησυχάσουμε. Δεν κινδυνέψαμε καθόλου, ελέγχαμε το παιχνίδι για αρκετή ώρα. Μην ξεχνούμε ότι στην ώρα του αγώνα ήταν πάρα πολύ ζέστη».