Ο Τόνι Σαβέφσκι μίλησε μεταξύ άλλων
Για την πορεία των τελευταίων βδομάδων και το ντέρμπι: Κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια για να μπούμε στα πλέι-οφ και τώρα είμαστε αναγκασμένοι από το πρώτο παιχνίδι να κυνηγήσουμε τους τρεις βαθμούς για να καταφέρουμε τον στόχο μας, που είναι να βγούμε στην Ευρώπη. Τα ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ είναι πάντα δύσκολα, όμως πιστεύω ότι είμαστε καλά προετοιμασμένοι.
Για την πορεία του ΑΠΟΕΛ: Τα πράγματα είναι διαφορετικά για εμάς και διαφορετικά για το ΑΠΟΕΛ. Πιστεύω ότι το ΑΠΟΕΛ είναι το φαβορί για τον τίτλο, χωρίς να μιλώ για ποσοστά. Όμως τα υπόλοιπα δεν αλλάζουν κάτι, δεν σκεφτόμαστε διαφορετικά. Το ότι ο ΑΠΟΕΛ δεν δέχθηκε γκολ εδώ και πολλά παιχνίδια, είναι μια επιπλέον δοκιμασία για εμάς.
Aν έχει να αποδείξει κάτι η Ομόνοια: Δεν έχουμε να αποδείξουμε κάτι, ούτε να ζηλέψουμε. Ο καθένας κάνει εικασίες, εμείς δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα. Ότι και να κάνεις στην ζωή πάντα αμφισβητείσαι, μόνο όταν πεθάνει κάποιος αναγνωρίζεται η αξία του. Πάντα θέλουμε το καλύτερο και η ιστορία γράφει μόνο τον πρωταθλητή και τον κυπελλούχο.
Για την πορεία προετοιμασίας και το κύπελλο: Αυτό τον ενάμιση μήνα θα έχουμε ματς-φωτιά. Είμαστε και στο κύπελλο, όπως και η ΑΕΚ επομένως επιβάλλεται να τα βάλουμε όλα στον σωστό δρόμο. Το πρώτο παιχνίδι του κυπέλλου είναι το πιο σημαντικό, μετά έρχονται τα επόμενα. Το ίδιο ισχύει και για τους αγώνες των πλέι-οφ.
Για τις επιλογές του: Είμαστε 19 ποδοσφαιριστές, χωρίς να προσβάλλω τους μικρούς. Έφυγαν δυο παίκτες και είμαστε χωρίς μεταγραφή, ο Μορέιρα αναγκαστικά βρίσκεται στην Ομόνοια μετά την απομάκρυνση του Λεόνι. Είμαστε όλοι άξιοι που καταφέραμε να βγάλουμε την χρονιά με αυτό τον τρόπο.
Για τον απολογισμό της α' φάσης του πρωταθλήματος: Δεν χρειάζεται να γίνει τώρα αυτό. Εκείνο που μας καίει είναι τα πλέι-οφ και το κύπελλο. Θέλω να πω ότι ο κόσμος όλο αυτό το διάστημα ήταν κοντά στην ομάδα. Τους έχουμε ανάγκη και δεν πρέπει να απογοητεύονται και να ενθουσιάζονται εύκολα, ανεξάρτητα ποιο είναι το αποτέλεσμα.
Για τον σχεδιασμό της επόμενης σεζόν: Όπως είπα, εκείνο που προέχει είναι τα πλέι-οφ. Σχεδιασμός δεν υπάρχει αυτή την στιγμή, λόγω της κατάστασης που ξέρετε. Αυτό πιστεύω δεν ισχύει μόνο για την Ομόνοια, αλλά και για όλες τις ομάδες.