Αυτές είναι οι εικόνες που θέλουμε να βλέπουμε στα γήπεδα.
Οι οπαδοί της Ομόνοιας και της Ρεάλ Σοσιεδάδ, κατά την διάρκεια και μετά το τέλος του αγώνα αντάλλαξαν κασκόλ, στο παιχνίδι για την 2η αγωνιστική των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ.
Δείτε την ανάρτηση του γνωστού Ομονοιάτη, Εφραίμ Χρίστου:
Ήταν η πρώτη φορά που ταξίδεψα για να παρακολουθήσω την ομάδα μου στο εξωτερικό. Ομολογώ ότι αναμφίβολα όλες αυτές οι μνήμες θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό μου, ιδιαίτερα όλα όσα με εντυπωσίασαν.
Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο, είναι ο πολιτισμός που διακατείχε τους φίλους της Ρεάλ Σοσιεδάδ, οι οποίοι πράγματι μας υποδέχτηκαν σαν να μας έβαζαν σπίτι τους και έπρεπε να φύγουμε ευχαριστημένοι.
Στην πορεία προς το γήπεδο, αντί να δημιουργήσουν οποιοδήποτε πρόβλημα μας έβγαζαν βίντεο χαμογελώντας και συνομιλώντας με πολλούς από εμάς. Στο γήπεδο καθόμασταν δίπλα - δίπλα και ούτε υπήρξε η παραμικρή χειρονομία ή εμπαιγμός εκ μέρους τους.
Το κυριότερο, πολλοί φίλοι της ομάδας μας μεταξύ και η δική μας παρέα, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και μετά τη λήξη ανταλλάξαμε τα κασκόλ μας και βγάλαμε φωτογραφίες. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο που θέλουμε να βλέπουμε, της αθλητοπρέπειας και της ειρήνης, του " ο καλύτερος ας κερδίσει" και μετά όλοι φίλοι, χωρίς βία και παράλογα ξεσπάσματα.
Ήταν τιμή μας! Θα το κάναμε ξανά και ξανά!
Real Sociedad
Omonoia Nicosia



