Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
5

Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού της Ομόνοιας, Νιλ Λένον και του ποδοσφαιριστή, Έκτορ Γιούστε,  ενόψει του αγώνα με την Ρεάλ Σοσιεδάδ, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ..

Νιλ Λένον:

 "Είναι τιμή μας που είμαστε εδώ και θα παίξουμε απέναντι σ΄ένα τόσο μεγάλο αντίπαλο. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τους πρώτους μας βαθμούς"

«Δεν θα αναλύσω το πλάνο μου. Κέρδισε τη Γιουνάιτεντ και έχασε στο πρωτάθλημα της. Ίσως είχε τα ίδια θέματα με εμάς. Περιμένω να είναι φρέσκια άυριο η Ρεάλ. Είναι πιο ψηλό εμπόδιο για εμάς. Πρέπει να είμαστε πολύ καλύτεροι και στην κατοχή της μπάλας».

«Είμαστε το αουτσάιντερ. Όπως ήμασταν και με τη Γάνδη. Δεν παίξαμε καλά με τη Σέριφ όμως δεν αξίζαμε τέτοια ήττα. Παίζουμε με μία ομάδα που έχει ποιότητα όμως έχουμε μεγάλο κίνητρο και αυτό θα μας βοηθήσει για να έχουμε συγκέντρωση, να διαβάσουμε το παιχνίδι του αντιπάλου και να είμαστε καλοί στο επιθετικό τρίτο».

«Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για ότι αποφασισει να κάνει ο αντίπαλος. Είδαμε, αναλύσαμε και προσπαθήσαμε να προετοιμάσουμε την ομάδα. Αλλάζουν συστήματα κατά τη διάρκεια των αγώνων. Προσέξαμε διάφορα πράγματα για τον τρόπο που παίζουν και πρέπει να είμαστε έτοιμοι αύριο». 

 

"Έχω επιλέξει την εντεκάδα. Οι παίκτες δεν την ξέρουν ακόμα. Θα γίνουν κάποιες αλλαγές σε σχέση με το παιχνίδι με τον Απόλλωνα. Έχω στο μυαλό μου και το παιχνίδι με την ΕΝΠ. Πρέπει να προσαρμοσζόμαστε καλύτερα στις εναλλαγές διοργανώσεων. Δεν μου αρέσει το μεγάλο ροτέισιον" 

«Δεν θέλω να εκληφθεί ως δικαιολογία, όμως η παρατήρηση ότι τα γήπεδα παίζουν ρόλο είναι γεγονός. Ο χλοοτάπητας του ΓΣΠ βοηθάει να έχουμε καλύτερα παιχνίδια εν αντιθέσει με τα άλλα γήπεδα στα οποία υποφέραμε. Είναι λογικό οι ομάδες να προσαρμόζουν τα γήπεδα τους όταν παίζουν με την ΟΜΟΝΟΙΑ όμως πρέπει κι εμείς να είμαστε έτοιμοι για κάθε συνθήκη».

Έκτορ Γιούστε:

"Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την δουλειά μας αύριο. Ξέρουμε ότι ο αντίπαλος είναι μία μεγάλη ομάδα. Έχουμε τις δικές μας πιθανότητες και θέλουμε να δείξουμε ποια είναι η Ομόνοια"

«Δεν είχαμε καλή παρουσία στα τελευταία παιχνίδια όμως με τη Γάνδη κάναμε σπουδαία παιχνίδια. Θα πρέπει να τα κάνουμε όλα τέλεια αύριο. Είναι καλή ομάδα η Ρεάλ Σοσιεδάδ όμως και η ΟΜΟΝΟΙΑ είναι καλή ομάδα. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι είναι δυνατό.»

«Οι γονείς μου έρχονται εδώ με το αυτοκίνητο. Είναι μακριά. Θέλουν να το παρακολουθήσουν. Είναι ιδιαίτερο παιχνίδι. Θα είναι εδώ η οικογένεια μου. Είναι όμως για όλους σπουδαίο παιχνίδι στην ομάδα. Θέλουμε να το απολαύσουμε, είναι δύσκολο, όμως ήρθαμε για να πάρουμε κάτι θετικό».