Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
ΣΔΣΔ

Με πέντε λεπτά καθυστέρηση ξεκίνησε το μεγάλο ντέρμπι στην Λάρνακα, μεταξύ της Ανόρθωσης και του ΑΠΟΕΛ, λόγω χαρτιών που πέταξαν οι οπαδοί από τις κερκίδες στην εστία του Λόρια.

Η εστία καθαρίστηκε και ο αγώνας ξεκίνησε στις 20:05.

δφδφ
ΣΔΣΔ