Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών, μετά την νίκη του Απόλλωνα επί της Ένωσης με 1-0..
Μαρίνος Σατσιάς:
"Καλή αρχή στην νέα σεζόν. Καλή επιτυχία στις ομάδες στην Ευρώπη."
"Στο δεύτερο ημίχρονο ανεβήκαμε, μπορούσαμε να ισοφαρίσουμε, είχαμε ευκαιρίες. Αφήσαμε ένα ρόστερ 50%. Δείξαμε χαρακτήρα και δεν φοβηθήκαμε. Μόνο καλά λόγια έχω να πω. Ευχαριστώ τον κόσμο, που παρότι ήταν στην γωνιά μας βοήθησε αρκετά"
Οι στόχοι: "Ο στόχος είναι η παραμονή, δεν μπορούμε να πούμε πως κτυπούμε εξάδα. Αν πούμε κάτι τέτοιο θα είμαστε γελοίοι, έχουμε ένα μικρό ρόστερ. Με αυτή την απόδοση θα έρθουν και βαθμοί."
"Πρέπει ανασταλτικά να είμαστε πολύ καλοί. Πρέπει να μειώσουμε τα λάθη μας και τις ευκαιρίες που κάνουμε να τις μετουσιώνουμε σε γκολ"
Για τους ανέτοιμους: "Μέσα σε ένα ρόστερ υπάρχουν και οι ανέτοιμοι. Αυτοί που βρέθηκαν σήμερα τα έδωσαν όλα. Θα παλεύουμε σε κάθε παιχνίδι. Έχουμε τα φόντα σαν ομάδα, μου αρέσει το ποδόσφαιρο που παίζουμε.
Για μεταγραφική ενίσχυση:"Θέλουμε να ενισχυθούμε αν μπορούμε, θα δούμε μέχρι αύριο. Κυρίως στην άμυνα"
"Ο Απόλλων είναι μεγάλη ομάδα, την θαύμασα με τον Ολυμπιακό. Έπρεπε να ήμασταν πιο οργανωμένοι"
Νταβίντ Καταλά:
Αρχικά: «Ήταν ένα δύσκολο ματς μετά την Ευρώπη. Η ομάδα έβγαλε κούραση ήταν καλός και ο αντίπαλος. Αρχίσαμε καλά, είχαμε τις ευκαιρίες και είχαμε τον έλεγχο του αγώνα. Το πιο σημαντικό και αυτό που κρατάμε είναι οι τρεις βαθμοί».
Τι θα ήθελε να δει από την ομάδα του: «Ήθελα να είχαμε πιο πολύ την μπάλα. Ίσως να ήμουν πιο νευρικός απ’ ότι με έχετε συνηθίσει. Θα βρίσκουμε την ομοιογένεια σιγά σιγά μέσα από τους αγώνες. Αλλά λέω ξανά ότι αυτό που θέλαμε το πήραμε και ήταν η νίκη».
Αν είναι ευχαριστημένος από το ρόστερ: «Είμαι ευχαριστημένος από το ρόστερ. Οι μισοί ήταν περσινοί πρωταθλητές. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και θα πέθαινα για αυτούς τους ποδοσφαιριστές!».
Για το δύσκολο και συμπιεσμένο πρόγραμμα: «Θα είναι πάρα πολύ δύσκολο αλλά αυτό θέλουμε να κάνουμε. Να είμαστε ανταγωνιστικοί σε πρωτάθλημα, κύπελλο και Ευρώπη. Έχουμε μεγάλο ρόστερ, αυτό που ζητάμε από τους παίκτες είναι να παλεύουν για τη νίκη γιατί αυτή είναι η μοίρα της ομάδας».