Ευχαριστημένος από την απόδοση των ποδοσφαιριστών του εμφανίστηκε ο Τόνι Σαβέσκι ο οποίος τόνισε πως ουσία για τον σύλλογο είναι μόνο οι τίτλοι και Ευρώπη.
Από την πλευρά του Μίρσαντ Γιόνους αναφέρθηκε στους ποδοσφαιριστές του για την κάκιστη εμφάνιση που πραγματοποίησαν.
Αναλυτικά οι δηλώσεις
ΤΟΝΥ ΣΑΒΕΦΣΚΙ: «Τα παιδιά αξίζουν συγχαρητήρια, όχι μόνο για σήμερα αλλά για την προσπάθεια του δεύτερου γύρου που κατάφεραν να μπουν στην τετράδα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο, έχουμε φιλοδοξίες για πιο ψηλά, αλλά δεν χρειάζεται να το λέμε και να το σκεφτόμαστε. Μπήκαμε στη τετράδα, αλλά δεν κάναμε και τίποτα. Η ουσία είναι οι τίτλοι και η Ευρώπη. Όταν είσαι η Ομόνοια έχεις φιλοδοξίες, υποχρεώσεις και απαιτήσεις. Τα παιδιά παίξανε πολύ καλά και χαίρομαι που είναι σε καλή κατάσταση».
ΜΙΡΣΑΝΤ ΓΙΟΝΟΥΣ: «Συγχαρητήρια στην Ομόνοια, είναι μια καλή ομάδα. Μέχρι τώρα παίξαμε όλα τα παιχνίδια μας στο 1-0, 2-0, αυτή ήταν βαριά ήττα για να δουν οι παίκτες πως το ποδόσφαιρο είναι 24 ώρες δουλειά. Δεν έχει διαφορά το 2-0 από το 6-0, αλλά να ξέρουν οι παίκτες πως είναι 24 ώρες. Όταν μπαίνεις στο γήπεδο πρέπει να δίνεις τα πάντα. Δεν περίμενα να κερδίσουμε την Ομόνοια, αλλά τουλάχιστον να δείχναμε καλό πρόσωπο».