Δείτε τις δηλώσεις του Αλεξέι Σπιλέφσκι, ύστερα από την νίκη του Άρη επί της ΑΕΛ με 2-1..
«Συγχαρητήρια σε όλους. Είχε πολλά συναισθήματα και ήταν ένα πραγματικό ντέρμπι. Το αποτελέσαμε ήταν δίκαιο. Αξίζαμε τη νίκη γιατί αν ερχόμασταν ισοπαλία θα ήταν άδικο για εμάς. Πριν από τον αγώνα είχαμε μεγάλη σοβαρότητα για την ΑΕΛ αλλά μέσα στο παιχνίδι το αλλάξαμε αυτό. Οι παίκτες μου δεν άφησαν την ΑΕΛ να παίξει όπως ξέρει και να κάνει αυτά που θέλει. Δεχθήκαμε μόνο μια ευκαιρία που ήταν το γκολ, έπειτα από ένα εύκολο λάθος. Αυτός θα είναι ο Άρης της φετινής περιόδου. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για τους ποδοσφαιριστές μου και τους αξίζει ένας μεγάλος σεβασμός. Πρέπει να προετοιμαστούμε για το ματς με τον Ολυμπιακό τώρα και πρέπει να επανέλθουμε γρήγορα γιατί δεν υπάρχει χρόνος».