Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ επικράτησε εμφατικά (4-1) της Χάιντουκ Σπλιτ κι οπαδός απ' τη χαρά του πέταξε στον αγωνιστικό χώρο το προσθετικό του μέλος!
Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ ήταν η μεγάλη νικήτρια στο ντέρμπι με την Χάιντουκ Σπλιτ (4-1) το περασμένο Σάββατο (13/8).
Παίκτες και οπαδοί της γηπεδούχου άρχισαν να πανηγυρίζουν τη νίκη τους, μετά το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή κι ήταν τόσος ο ενθουσιασμός ενός οπαδούς που πέταξε το πόδι του στον αγωνιστικό χώρο.
Οι παίκτες πήραν το πρόσθετο μέλος και το έδωσαν στην αστυνομία, η οποία αργότερα βρήκε τον ένθερμο υποστηρικτή και του επέστρεψε το πόδι!
Πηγή: gazzetta.gr


