Δείτε τις δηλώσεις του Μηνά Αντωνίου της Ανόρθωσης και του Άνταμ Μάθιους μετά την φιλική νίκη των πρασίνων επί της Ανόρθωσης με 2-0..
Άνταμ Μάθιους:
«Ήταν μια νίκη σε φιλική αναμέτρηση. Μετράει ότι η ομάδα γίνεται καλύτερη μέρα με την μέρα» είπε αρχικά και πρόσθεσε:
«Γίνομαι καλύτερος όσο περνούν οι μέρες όπως και όλοι οι ποδοσφαιριστές».
Για το δυνατό φιλικό με την ΑΕΚ Αθηνών στη Λευκωσία: «Θα προσπαθήσει η ομάδα μέσα από αυτά τα παιχνίδια να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμη για τα παιχνίδια της Ευρώπης».
Μηνάς Αντωνίου:
«Συνεχίζουμε την προετοιμασία και την προσπάθεια να χτίσουμε τη νέα Ανόρθωση. Αυτά είναι παιχνίδια που θα βοηθήσουν τον προπονητή να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα και να βελτιωθούμε για την έναρξη του πρωταθλήματος».
«Κανείς όταν αγωνίζεται δεν θέλει να χάνει η ομάδα του. Το σημαντικό είναι να κερδίζει η ομάδα».
«Υπάρχει αρκετά καλό υλικό στην ομάδα και θα είμαστε δυνατό σύνολο, γίνεται μία πολύ καλή δουλειά από όλους».