Δείτε τις δηλώσεις των Αλεξέι Σπιλέφσκι και Ντελμίρο Νασιμέντο για το αυριανό παιχνίδι με την Νέφτσι στο Μπακού.
Υπενθυμίζεται ότι ο Άρης επικράτησε με 2-0 στο "ΑΕΚ Αρένα" στη πρώτη του εμφάνιση στην Ευρώπη..
ΕΔΩ δείτε ζωντανά τη δημοσιογραφική διάσκεψη!
Αλεξέι Σπιλέφσκι:
«Έχουμε έρθει εδώ για να παρουσιαστούμε καλύτεροι από τον πρώτο αγώνα. Δεν μιλάω για την πρόκριση αλλά για να παρουσιαστούμε καλύτεροι. Κάθε ματς ξεκινάει από το μηδέν. Η Νέφτσι θα έχει κίνητρο. Παίζουν μπροστά στον κόσμο τους και θέλουν να νικήσουν. Εμείς όμως ήρθαμε εδώ με σκοπό να κάνουμε το παιχνίδι μας και να νικήσουμε, και να προκριθούμε Δεν θα κλειστούμε πίσω, ούτε θα αμυνθούμε».
Για την απουσία του Σπόλιαριτς: "Δυστυχώς στο ποδόσφαιρο πρέπει να έχεις πάντα plan b. Είναι σημαντικός παίκτης για εμάς αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτός που θα παίξει θα πάει το ίδιο καλά. Έχουμε μια γεμάτη ομάδα".
Για την εικόνα της Νέφτσι Μπακού στον πρώτο αγώνα: "Δεν θα μιλήσω για το παιχνίδι του αντιπάλου. Εμένα η δουλειά μου είναι να μιλώ για την δική μου ομάδα".
Αν σκέφτεται το επόμενο παιχνίδι: "Καθόλου. Αν συζητούσαν αυτό στην ομάδα δεν θα ασχολούμουν με αυτό. Έχουν γίνει πολλά στο ποδόσφαιρο. Ξέρω ότι πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι 100% σε αυτό το παιχνίδι".
Για την πορεία του Άρη και αν φαντάζονταν ότι θα φτάσουν ως εδώ: "Βλέπω τον κόσμο στο δρόμο και καταλαβαίνω πόσο περήφανοι είναι. Εγώ είμαι εδώ, 100%. Κάναμε εξαιρετική προετοιμασία. Δεν θέλω να φοβούνται οι παίκτες και τους το λέω. Θέλουμε να κερδίζουμε όλα τα παιχνίδια. Αυτό θέλουμε να κάνουμε και αύριο και να τους κάνουμε όλους περήφανους".
Για το αν προετοίμασε την ομάδα να παίξει παράταση ή πέναλτι: " Στόχος μας είναι να το τελειώσουμε στο 90λεπτο. Η ομάδα είναι έτοιμη για να μπορέσει να αντεπεξέλθει όμως και στα 120 λεπτά αν χρειαστεί. Δεν μπορείς να κάνεις προπόνηση στα πέναλτι. Είναι διαφορετικό στο γήπεδο, σε ένα κατάμεστο στάδιο. Αυτό που θέλουμε όμως είναι να τελειώσουμε την πρόκριση στο 90λεπτο."
Ντελμίρο Νασιμέντο:
«Ήρθαμε εδώ για να τελειώσουμε τη δουλειά. Θέλουμε να αγωνιστούμε για να νικήσουμε και να πάρουμε την πρόκριση»
Πώς νιώθεις για το παιχνίδι και για ότι θα είναι γεμάτο το γήπεδο: "Η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι πολύ καλή. Έχουμε προετοιμαστεί να αντιμετωπίσουμε και ένα κατάμεστο γήπεδο".
Για την εικόνα της Νέφτσι στον πρώτο αγώνα: "Δεν βλέπω την Νέφτσι. Είμαι συγκεντρωμένος στο παιχνίδι της ομάδας μου".
Αν το 2-0 είναι τεράστιο προβάδισμα: "Θεωρώ ότι έχουμε ξεχάσει το πρώτο παιχνίδι. Για εμάς το παιχνίδι αρχίζει από το 0-0".