Για τα επόμενα 3 χρόνια στην Μαν. Σίτι θα αγωνίζεται η 21χρονη διεθνής Ολλανδή ποδοσφαιρίστρια, Kerstin Casparij, η οποία αποχώρησε από την Twente ύστερα από μία διετία.
Αυτό που ξεχωρίζει φυσικά είναι ότι η αμυντικός έκανε το ντεμπούτο της με την Εθνική Ολλανδίας τον Οκτώβριο του 2021 κόντρα στην Κύπρο και έκτοτε έχει συμπληρώσει άλλες δώδεκα συμμετοχές, εκ των οποίων τέσσερις στο EURO 2022.