Πολύ καλά φαίνεται πως πάει η προπώληση των εισιτηρίων διαρκείας της ΑΕΛ, με την Λεμεσιανή ομάδα να ενημερώνει ότι ξεπεράστηκε ο περσινός αριθμός
Αναλυτικά η ενημέρωση:
«Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι η δεύτερη μέρα διάθεσης των Εισιτηρίων Διαρκείας της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ!
Με μεγάλη μας χαρά και ενθουσιασμό, ενημερώνουμε ότι ήδη ξεπεράστηκε ο περσινός αριθμός!!!
Η χαρά μας είναι μεγαλύτερη όμως γιατί μετά από καιρό βλέπουμε φίλες και φίλους που είχαμε καιρό να δούμε στην Ανατολική!
Ξεχωριστό θέμα αποτελεί για μας η διάθεση των ΑΕΛΙΣΤΩΝ να έρθουν στο γήπεδο με την σύζυγο, τον σύζυγο και τα παιδιά τους! Αυτή είναι μια μάχη που θέλουμε να κερδίσουμε γιατί η ΑΕΛ το αξίζει και επειδή το πανέμορφο νέο μας γήπεδο θα αποτελεί από μόνο του ένα σημείο διασκέδασης και απόλαυσης όλων των οικογενειών!
Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους έκλεισαν ήδη θέση στη νέα εποχή και ανυπομονούμε τις επόμενες ημέρες να δούμε και άλλους πολλούς να ακολουθούν!
Το στοίχημα είναι κερδισμένο! Μαζί θα συντρίψουμε κάθε προηγούμενο ρεκόρ!
** Στον αριθμό εισιτηρίων διαρκείας που αναφέρεται πιο πάνω δεν περιλαμβάνονται αυτά που προπωλήθηκαν στα VIP Box»