Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
παικτης

Σε τελικό κυπέλλου, η διαδικασία των πέναλτι έκρυβε… εκπλήξεις, αφού έδειχνε πως η μια ομάδα θέλει να δώσει το τρόπαιο στην άλλη.

Η διαδικασία των πέναλτι στον αγώνα είχε… ενδιαφέρον, αφού στον τελικό κυπέλλου της Νιγηρίας, έγινε το “σώσε”.

Όπως αναφέρει ένας δημοσιογράφος, στο παιχνίδι Ρέμο και Ιγέμπου Γιουνάιτεντ δεν υπάρχει κάτι ύποπτο, αλλά πρόκειται για αντίδραση των ποδοσφαιριστών προς τη διαιτησία. Λέγεται πως η διαιτησία έπαιξε εις βάρος της Ρέμο.

Ωστόσο όταν δει κανείς το video, θα καταλάβει τους ποδοσφαιριστές της φιλοξενούμενης ομάδας να χάνουν τα πέναλτι, επιδεικτικά, στέλνοντας τη μπάλα πλάγια, ενώ ο πορτιέρο της ομάδας μένει… άγαλμα, για να σκοράρει ο αντίπαλος.

Δείτε το σκηνικό:

 

Πηγή: talentabout.gr