Δηλώσεις στα ΜΜΕ για τον αγώνα με την Ελβετία, έκαναν πριν από τη σημερινή προπόνηση οι ποδοσφαιριστές της Εθνικής μας ομάδας των Ανδρών Μάριος Νικολάου και Αλέξανδρος Κωνσταντίνου.
«Έχουμε μια εβδομάδα μπροστά μας για να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται , προκειμένου να είμαστε έτοιμοι στον αγώνα του Σαββάτου. Παίζουμε με την πρωτοπόρο ομάδα του ομίλου, ξέρουμε τις δυσκολίες που μας περιμένουν, όμως ο στόχος μας δεν μπορεί να είναι άλλος από τη νίκη» δήλωσε ο Μάριος Νικολάου.
«Όπως τον κάθε αγώνα της Εθνικής έτσι και αυτόν με τη Ελβετία, τον αντιμετωπίζουμε με μεγάλη σοβαρότητα. Με τη σωστή προετοιμασία, θα καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του αγώνα», πρόσθεσε ο Νικολάου.
Για τον Αλέξανδρο Κωνσταντίνου, η σημερινή, ήταν η πρώτη προπόνηση με την Εθνική Ανδρών.
«Ευχαριστώ τον προπονητή μου για την κλήση στην Εθνική. Θα προσπαθήσω να τον βγάλω ασπροπρόσωπο. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να είμαι στην Εθνική και να έχω συμπαίκτες τόσους καταξιωμένους ποδοσφαιριστές», είπε ο Κωνσταντίνου.
Για τον αγώνα με την Ελβετία, ο νεαρός διεθνής δήλωσε: «Παίζουμε με την καλύτερη ομάδα του ομίλου, όμως, θα προσπαθήσουμε για τη νίκη. Ο αγώνας είναι στην έδρα μας και είναι σημαντικό για εμάς να έρθει πολύς κόσμος στο γήπεδο».