Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Αξέχαστη εμπειρία για το κλιμάκιο Λεμεσού της ακαδημίας Ολυμπιακού Πειραιώς

35μελής κυπριακή επισκέφτηκε Καραϊσκάκη και Ρέντη και είδαν το Ολυμπιακός-ΑΕΚ

Είκοσι Κυπριόπουλα της ακαδημίας του Ολυμπιακού Πειραιώς (κλιμάκιο Λεμεσού), αλλά και δεκαπέντε γονείς και συνοδοί, είχαν την ευκαιρία το τριήμερο 8-10 Μαρτίου να ζήσουν μια αξέχαστη εμπειρία, ως φιλοξενούμενοι των ερυθρολεύκων του Πειραιά.

Η κυπριακή αποστολή παρακολούθησε από κοντά τον αγώνα του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ και την μαθηματική κατάκτηση του 40ου τίτλου, έπαιξαν φιλικά με αντίστοιχες ακαδημίες της ελληνικής ομάδας, επισκέφτηκαν το Καραϊσκάκη και το μουσείο της ομάδας, ξεναγήθηκαν στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη και γνώρισαν θρύλους, όπως οι Αντώνης Νικοπολίδης και Γιώργος Αμανατίδης.

«Τα παιδιά της ακαδημίας του Ολυμπιακού Πειραιώς, κλιμάκιο Λεμεσού, που έκαναν το ταξίδι, ενθουσιάστηκαν με την εμπειρία τους. Είδαν από κοντά τις εγκαταστάσεις της ομάδας, έπαιξαν μπάλα με συνομήλικους τους των αντίστοιχων ακαδημιών στην Ελλάδα, είδαν το παιχνίδι με την ΑΕΚ. Μάλιστα επτά παιδιά μας είχαν το προνόμιο να μπουν στο γήπεδο πριν τον αγώνα κρατώντας από το χέρι τους ποδοσφαιριστές», λέει ο Μάριος Αναστασίου, πρόεδρος του σωματείου Soccerworld Cyprus, επίσημο αντιπρόσωπο του Ολυμπιακού Πειραιώς στην Κύπρο.

Η εμπειρία του μουσείου

Οι ακαδημίες των ερυθρολεύκων στην Κύπρο διοργανώνουν κάθε χρόνο 3-4 τέτοια ταξίδια, δίνοντας την ευκαιρία σε όλα τα επαρχιακά κλιμάκια να ζήσουν αυτή την εμπειρία.

Τα 35 άτομα της κυπριακής αποστολής του κλιμακίου Λεμεσού αναχώρησαν την Παρασκευή 8 Μαρτίου για την Αθήνα, όπου παρέμειναν μέχρι τη Δευτέρα, φιλοξενούμενοι του Ολυμπιακού Πειραιώς.

Με την άφιξη τους στην Ελλάδα, οι 20 νεαροί ποδοσφαιριστές και οι συνοδοί τους πήγαν στο Καραϊσκάκη, όπου η ΠΑΕ τους ξενάγησε στο στάδιο, τα αποδυτήρια, την αίθουσα Τύπου αλλά και το μουσείο της ομάδας. Εκεί τα Κυπριόπουλα είδαν από κοντά τα δεκάδες τρόπαια των ερυθρολεύκων και είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν την κούπα της Ευρωλίγκας που κατακτήθηκε πέρσι στην Κωνσταντινούπολη. Ιδιαίτερη εντύπωση τους έκανε το κομμάτι που είναι αφιερωμένο στην τραγωδία της 8ης Φεβρουαρίου 1981, όταν 21 φίλαθλοι από τη θύρα 7 έχασαν τη ζωή τους, κατά τη διάρκεια του αγώνα με την ΑΕΚ.

Φιλικό και Ρέντη

Το Σάββατο οι Κύπριοι ποδοσφαιριστές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και έδωσαν φιλικά παιχνίδια στον Άλιμο με αντίστοιχα κλιμάκια των ερυθρόλευκων. Ακολούθως επισκέφτηκαν το υπερσύγχρονο προπονητικό κέντρο του Ολυμπιακού στου Ρέντη, όπου ξεναγήθηκαν στο χώρο και είδαν από κοντά τον αγώνα U21 με την ΑΕΚ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα του Ολυμπιακού είναι αυτή που προκρίθηκε φέτος στα προημιτελικά του NextGen Series, διοργάνωση όπου μετέχουν οι κορυφαίες ομάδες νέων της Ευρώπης.

Στο προπονητικό κέντρο των ερυθρολεύκων, τα Κυπριόπουλα γνώρισαν και φωτογραφήθηκαν με τους Αντώνη Νικοπολίδη και Γιώργο Αμανατίδη.

Η αποστολή ολοκληρώθηκε την Κυριακή με την παρακολούθηση του αγώνα με την ΑΕΚ για την 25η αγωνιστική, όπου 30.000 φίλαθλοι είδαν από κοντά τη νίκη με 3-0 και την στέψη της ομάδας για 40η φορά ως πρωταθλήτρια Ελλάδας.