Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Καυστική ανακοίνωση εξέδωσαν οι οργανωμένοι οπαδοί του Απόλλωνα, οι οποίοι τα... βάζουν με την αστυνομία, γιατί τους επιτέθηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα με την Ομόνοια.

Η ανακοίνωση:

"Αίσχος και ντροπή στους ένστολους εγκληματίες που έχουν βαλθεί να καταστρέψουν ότι έχει μείνει όρθιο στο ποδοσφαιρικό στερέωμα του τόπου μας. Αηδία και αποτροπιασμό προκαλούν για ακόμη μια φορά οι γελοίες προφάσεις οι οποίες βρίσκουν αλλά και οι δικαιολογίες οι οποίες επικαλούνται για να δικαιολογήσουν την ΑΝΑΝΔΡΗ, ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ και ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ επίθεση στον κόσμο του ΑΠΟΛΛΩΝΑ, στον προχθεσινό αγώνα πρωταθλήματος (Σάββατο 02.03.1013 Ομόνοια – ΑΠΟΛΛΩΝ, Στάδιο Γ.Σ.Π.).

Το δελτίο τύπου το οποίο κυκλοφόρησε το ΤΑΕ Λευκωσίας ΑΡ1. με ημερομηνία 03.03.2013 δεν αναφέρει τίποτε άλλο παρά αισχρά ψεύδη τα οποία εκθέτει μόνο τους ίδιους. Ντροπή και αίσχος και σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τα οποία αναμετέδωσαν τα ψέματα χωρίς καν να ψάξουν το τι πραγματικά έγινε ή απλά δεν τους ενδιαφέρει καν η αλήθεια. Γιατί κύριοι ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ και ΚΑΜΙΑ ΑΦΟΡΜΗ δεν δόθηκε από τον κόσμο του ΑΠΟΛΛΩΝΑ για αυτήν την ΑΝΑΝΔΡΗ και ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ επίθεση που δέχθηκε στον αγώνα του Σαββάτου. Οι οποιεσδήποτε ζημιές έγιναν στον χώρο της Νότιας εξέδρας του σταδίου Γ.Σ.Π., έγιναν ΜΕΤΑ την βίαιη εισβολή της Μ.Μ.Α.Δ.. Ο κόσμος ήτανε τόσο εξοργισμένος που για ακόμη μια φορά υπέστη ΑΝΑΝΔΡΗ και ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ επίθεση και πολύ λογικά αντέδρασε. Όταν ο άλλος έρχεται ντυμένος σαν αστακός και χτυπάει στο ψαχνό όποιον βρει μπροστά του, είναι απόλυτα λογικό να ψάξεις τρόπους να προστατεύσεις τον εαυτό σου, τα παιδιά σου, την γυναίκα σου και τους φίλους σου που με γυμνά χέρια προσπαθούν να γλιτώσουν από τον ανελέητο ξυλοδαρμό.

Επίσης ψέμα αποτελεί και το ότι τα πέντε αδέλφια μας συνελήφθησαν την ώρα της βίαιης εισβολής (αυτοί την βαφτίζουν επεισόδια) της Μ.Μ.Α.Δ. στην κερκίδα, αφού οι τέσσερις εξ αυτών συνελήφθησαν μετά το τέλος του αγώνα κατά την έξοδό τους από το στάδιο. Δεν χρειαζόταν ούτε αφορμή αλλά ούτε και δικαιολογία, απλά έδεναν όποιον ήθελαν χωρίς λόγο και αιτία, σε μια δεύτερης τάξης πρόκληση. Φαίνεται ότι περίμεναν αντίδραση για να χτυπήσουν και να συλλάβουν όσους περισσότερους ήταν δυνατόν.

Δεν είναι η πρώτη φορά που δείχνουν με τον πιο χυδαίο τρόπο το μίσος που έχουν για τον κόσμο του ΑΠΟΛΛΩΝΑ. Όποτε βρουν την ευκαιρία ορμάνε και χτυπάνε αλύπητα όποιον βρουν μπροστά τους χωρίς να λογαριάζουν ούτε φύλο, ούτε ηλικία με πρωτοφανή ζήλο και επίδειξη μιας παράλογης εξουσίας. Από πού να παίρνουνε άραγε αυτές τις εντολές;

Το μίσος και η αντιπάθεια τους προς τον κόσμο του ΑΠΟΛΛΩΝΑ αποδεικνύεται περίτρανα από την ΑΝΑΝΔΡΗ και ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ επίθεσης προς την εφηβική ομάδα του ΑΠΟΛΛΩΝΑ, δεκαπέντε λεπτά πριν την λήξη του αγώνα και ενώ τα παιδιά αναχωρούσαν ήρεμα πηγαίνοντας στο λεωφορείο τους. Ο τερματοφύλακας της ομάδας μας Παναγιώτης Παναγιώτου τραυματίστηκε σοβαρά από ανθρώπους της Μ.Μ.Α.Δ, με αποτέλεσμα να διακομιστεί στο Γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας. Ένα γεγονός το οποίο καταγγέλθηκε και καταδικάστηκε και από τον επίσημο ΑΠΟΛΛΩΝΑ!

Τα αδέλφια μας οδηγούνται σήμερα στο Δικαστήριο ΑΔΙΚΑ, έχοντας να αντιμετωπίσουν σοβαρές αλλά ψεύτικες κατηγορίες τις οποίες τους φόρτωσαν με το έτσι θέλω. Ως Πανελλήνιος Σύνδεσμος Φιλάθλων ΑΠΟΛΛΩΝ – ΘΥΡΑ 1 με απόλυτο αίσθημα ευθύνης αλλά και κουβαλώντας μια ιστορία τριάντα ολόκληρων χρόνων σε αυτόν τον τόπο, καλούμε την πολιτεία και τα δικαστήρια όπως τους απαλλάξει από αυτές. Εάν έχει μείνει έστω και ένα ίχνος αξιοκρατίας και δικαιοσύνης σε αυτό το κράτος, θα αφήσει ελεύθερα τα αδέρφια μας και θα κλείσει πίσω από τα κελιά τους πραγματικούς ένοχους οι οποίοι έχουν δήθεν οριστεί από αυτό για πάταξη της βίας καθώς επίσης και τους Αξιωματικούς που τους δίνουν εντολή να χτυπάνε και να συλλαμβάνουν ανεξέλεγκτα τους πολίτες του!

Εκφράζουμε τον σεβασμό μας προς όλο τον κόσμο και όλους τους οπαδούς, ανεξαρτήτως χρώματος, οι οποίοι στέλνουν μηνύματα συμπαράστασης.

Είμαστε οπαδοί και όχι εγκληματίες!

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ

Υ.Γ.: Ούτε βήμα πίσω . . .

ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ".