Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ικανοποιημένοι για το ότι εδραιώθηκαν στην τρίτη θέση της βαθμολογίας που οδηγεί στην Ευρώπη είναι άπαντες στην ΑΕΚ, αν και αισθάνονται αδικημένοι από την διαιτησία του χθεσινοβραδινού αγώνα με την ΑΕΛ.

Παρόλα αυτά οι Λαρνακείς ακολούθησαν για ακόμα μία φορά την πάγια τακτική των τελευταίων χρόνων χωρίς έντονες δηλώσεις και διαμαρτυρίες.

Οι ποδοσφαιριστές του Ραν Μπεν Σιμόν για ακόμα μία φορά πάλεψαν μέχρι τελους. Αν και βρέθηκαν με την πλάτη στον τοίχο κατάφεραν να σκοράρουν σε χρόνο καθυστέρησης και να πάρουν τον υπερπολύτιμο βαθμό.

Την σκυτάλη από τον Τσάντο πήρε αυτή τη φορά το άλλο μεταγραφικό απόκτημα του Ιανουαρίου, ο Χουαν Τομάς.

Η προσοχή είναι στραμμένη στο επόμενο ντερμπι, αυτό της 23ης αγωνιστικής με το ΑΠΟΕΛ. Τυχόν επικράτηση των κιτρινοπράσινων θα τους φέρει σε απόσταση μόλις τριών βαθμών από την δεύτερη θέση.

Τις επόμενες μέρες θα διαφανεί κατά πόσο θα προλάβει ο Ισπανός επιθετικός Τσάντο.