Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά την χθεσινή επιτυχία οι ποδοσφαιριστές του Απόλλωνα  επέστρεψαν στις προπονήσεις όπου άρχισαν την προετοιμασία τους ενόψει του αγώνα της 22ης αγωνιστικής με αντίπαλο την ΑΕΠ, ο οποίος ως γνωστό θα διεξαχθεί την ερχόμενη Τρίτη (26/02, 18:00) στο Παφιακό Στάδιο.

 Όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν στο νικηφόρο αγώνα κυπέλλου με την Αγία Νάπα ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ όσοι αγωνίστηκαν ως αλλαγή ή δεν πήραν χρόνο συμμετοχής, προπονήθηκαν κανονικά.

 Ατομικά προπονήθηκαν οι Κωνσταντίνου και Χ.Κυριάκου.

 Αύριο δόθηκε ρεπό στους ποδοσφαιριστές από την τεχνική ηγεσία.