Μετά την χθεσινή επιτυχία οι ποδοσφαιριστές του Απόλλωνα επέστρεψαν στις προπονήσεις όπου άρχισαν την προετοιμασία τους ενόψει του αγώνα της 22ης αγωνιστικής με αντίπαλο την ΑΕΠ, ο οποίος ως γνωστό θα διεξαχθεί την ερχόμενη Τρίτη (26/02, 18:00) στο Παφιακό Στάδιο.
Όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν στο νικηφόρο αγώνα κυπέλλου με την Αγία Νάπα ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ όσοι αγωνίστηκαν ως αλλαγή ή δεν πήραν χρόνο συμμετοχής, προπονήθηκαν κανονικά.
Ατομικά προπονήθηκαν οι Κωνσταντίνου και Χ.Κυριάκου.
Αύριο δόθηκε ρεπό στους ποδοσφαιριστές από την τεχνική ηγεσία.