Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με αφορμή τον αυριανό αγώνα κυπέλλου απέναντι στην Αγία Νάπα ο σύνδεσμος φίλων του Απόλλωνα, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία προτρέπει τον κόσμο της ομάδας να παρευρεθεί αύριο στο γήπεδο και να στηρίξει τους ποδοσφαιριστές ώστε να πάρουν θετικό αποτέλεσμα από το πρώτο παιχνίδι.  

Ανακοίνωση ΠΑΝΣΥΦΙ:

 «Αδέλφια ΑΠΟΛΛΩΝΙΣΤΕΣ. Λοιπόν, όσοι κοιμάστε ακόμη ΞΥΠΝΑΤΕ. Ετοιμαζόμαστε για ακόμη ένα βήμα προς το πολυπόθητο Κύπελλο. Τα εισιτήρια για τον αγώνα της Τετάρτης είναι πολύ λίγα για να ικανοποιήσουν τις χιλιάδες των διψασμένων Φυγάδων. Γι’ αυτό και εκεί θα είναι όσοι το θέλουν και το πιστεύουν περισσότερο. Αυτοί είναι που θα τρέξουν πρώτοι για ένα τυχερό χαρτάκι, εξανεμίζοντας τα σε χρόνο ρεκόρ.

Όποιος δεν το πιστεύει, όποιος αμφιβάλλει, όποιος εκπέμπει αρνητική ενέργεια, μιζέρια και ηττοπάθεια. Όποιος γουστάρει μουρμούρα και προπονητηλίκι απ’ την κερκίδα. Όποιος δεν είναι διατεθειμένος να παλέψει και να στηρίξει με όλο του το είναι από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή. Όποιος δεν οραματίζεται από τώρα τις βουτιές στο σιντριβάνι... καλύτερα να κάτσει σπίτι του!

Με σεβασμό και χωρίς κανένα ίχνος υποτίμησης προς τον αντίπαλο. Με θετική ενέργεια, με πίστη, με αφοσίωση, με υπομονή και επιμονή. Με τρέλα, με δίψα, με αγριεμένα και σαλταρισμένα μυαλά. Με την σημαία ψηλά, με το κασκόλ στο χέρι και τον ΘΡΥΛΟ στην καρδιά. Με σεβασμό στους προκάτοχους μας και οδηγό την 30άχρονη ιστορία της ΘΥΡΑ 1. Πάμε λοιπόν. Ένα υπέροχο ταξίδι ξεκινά!

Μαζική αναχώρηση από τον κεντρικό στις 16:00

Ένα σύνθημα. Ένας στόχος. Ένας προορισμός.

ΑΠΟΛΛΩΝ ΘΡΥΛΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟ.

ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ».