Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου www.apollon.com.cy έκανε ο τεχνικός του Απόλλωνα Νικόδημος Παπαβασιλείου ενόψει του πρώτου αγώνα για την προημιτελική φάση του κυπέλλου με αντίπαλο την Αγία Νάπα στο «Τάσος Μάρκου».

«Αρχίσαμε ήδη την προετοιμασία μας ενόψει του πρώτου αγώνα στο «Τάσος Μάρκου». Ένα εξαιρετικά δύσκολο παιχνίδι στο οποίο θα πρέπει να παρουσιαστούμε σοβαροί και πειθαρχημένοι έτσι ώστε να πάρουμε το ζητούμενο. Έχουμε παρακολουθήσει την ομάδα της Αγίας Νάπας. Πρόκειται για μια πολύ συμπαγής ομάδα, η οποία στα τελευταία παιχνίδια της αποδίδει μάλιστα και καλό ποδόσφαιρο. Εμείς ως Απόλλωνας γνωρίζουμε πολύ καλά το πως πρέπει να κάνουμε , έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε προβάδισμα πρόκρισης ενόψει του επαναληπτικού»…ανέφερε αρχικά ο Κύπριος τεχνικός, ο οποίος αναφερόμενος στις σημαντικές επιστροφές βασικών ποδοσφαιριστών τόνισε:

« Το ότι επιστρέφουν κάποιοι σημαντικοί για μας ποδοσφαιριστές στο πιο κομβικό σημείο της περιόδου μας κάνει να αισιοδοξούμε. Πλέον έχουμε περισσότερες επιλογές για να καταστρώσουμε τα πλάνα μας. Είμαι σίγουρος ότι η εικόνα της ομάδας θα είναι πολύ πιο καλή στη συνέχεια. Ήδη στο β΄ ημίχρονο με την ΑΛΚΗ δείξαμε ότι διαθέτουμε και ποιότητα και πάθος. Δυο στοιχεία τα οποία χρειάζονται για να φτάσουμε στην υλοποίηση των στόχων μας. Είμαστε σε καλή αγωνιστική και ψυχολογική κατάσταση και είμαι σίγουρος ότι η συνέχεια θα είναι πολύ καλύτερη»

 Τέλος ο Κύπριος τεχνικός αναφέρθηκε και στον κόσμο της ομάδας:

« Εγώ γνωρίζω από μικρός το τι εστί Απολλωνίστας. Αυτός ο κόσμος δεν έχει εγκαταλείψει ποτέ την ομάδα του. Ειδικά φέτος είναι απίστευτο αυτό το οποίο συμβαίνει. Μας ακολουθούν και μας στηρίζουν συνεχώς. Θα κάνουμε τα πάντα για να τους χαροποιήσουμε»