Στην επίσημη ιστοσελίδα του ΑΠΟΕΛ δημοσιεύθηκαν το πρωί οι δηλώσεις του Έλιο Πίντο. Ο Πορτογάλος ευχαριστεί τους φίλους της ομάδας του για την στήριξη και στέλνει το μήνυμα ότι αυτός και οι συμπαίκτες του θα συνεχίσουν να παλεύουν μέχρι να πετύχουν τον στόχο τους.
Ο Πίντο ανέφερε: Γειά σας φίλοι μου, ευχαριστούμε που ήρθατε στο παιχνίδι με την Αγία Νάπα. Ήταν σημαντικό για εμάς που πήραμε τους τρεις βαθμούς. Τώρα επικεντρωνόμαστε στον επόμενο αγώνα με τον Εθνικό Άχνας για να συνεχίσουμε την μάχη μας. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μέχρι να πετύχουμε τον στόχο μας.