Η πρώτη ήττα στο πρωτάθλημα από την Νέα Σαλαμίνα πλήγωσε, ανήκει όμως στο παρελθόν και όλοι στην Ανόρθωση γνωρίζουν ότι πρεπει να σηκώσουν κεφάλι και να επιστρέψουν άμεσα στα θετικά αποτελέσματα, προκειμένου να διατηρήσουν τις πιθανότητες κατάκτησης και των δύο τίτλων.
Ο αυριανός πρωτος προημιτελικός του Κυπελλου Κόκα Κόλα αποτελεί για την Κυρία πρόκληση και συνάμα μία καλή ευκαιρία να αντιδράσει και να επανέλθει. Το ΓΣΠ κάθε άλλο παρά αφιλοξενο είναι για τον Λέβι και για τους παίκτες του.
Ο Ισραηλινός τεχνικός δεν αποκλείεται να πραγματοποιήσει αλλαγές στην εντεκάδα με τον Αλέξα να διεκδικεί θεση. Θα απουσιάσει και πάλι ο Βαλβέρντ.
Να πάρει το θετικό αποτέλεσμα που θα της δώσει τον πρώτο λόγο στην υπόθεση πρόκριση θέλει η Ομόνοια. Οι κάτοχοι του τιτλου του Κυπέλλου τα τελευταία δύο χρόνια, γνωρίζουν ότι η διάκριση μέσω αυτού, του αποτελεί μονόδρομο αφού ο στόχος του πρωταθλήματος έχει χαθεί προ πολλού.
Μοναδικό πρόβλημα για τον Τόνι Σαβέφσκι που θέλει να δει την ομάδα του να δίνει συνέχεια στις καλές εμφανίσεις των τελευταίων αγώνων, η απουσία του Μαρκάσα.
Τον αγώνα που θα αρχίσει τρεις και τριάντα θα διαιτητεύσει ο Δημητρης Χρυσοστομου με βοηθούς του τους Σωτηρίου και Χρίστου. Τέταρτος διαιτητής θα είναι ο Βασίλης Δημητρίου.Σε ότι αφορά τα εισιτήρια, για τα οποία τα δύο σωματεία ήρθαν σε αντιπαράθεση χθες, θα πωλούνται για τους οπαδούς και των δύο ομάδων και στα ταμεία του ΓΣΠ, πέραν της προπωλησης που γίνεται από την Ομόνοια. Η Ανόρθωση δεν παρέλαβε εισιτήρια.